سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۷۱۲
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان با استقبال از نقدهای سازنده گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در تنگستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر شنبه در نشست کرسی آزاد اندیشی در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، اظهار داشت: کرسی‌های آزاد اندیشی دانش آموزی در راستای افزایش بصیرت و روشنگری دانش آموزان است.

وی با اشاره به نقد منصفانه در جامعه افزود: به عنوان خدمتگزار مردم از نقد منصفانه همه افراد استقبال می‌کنم و در کرسی‌های آزاد اندیشی باید اقدامات و عملکردها را منصفانه نقد کرده، چرا که نقد منصفانه سبب افزایش رشد و توسعه می‌شود.

فرماندار تنگستان استمرار کرسی‌های آزاد اندیشی را خواستار و بیان داشت: کرسی‌های آزاد اندیشی کانون تضارب افکار و نشاط اجتماعی است و دانش آموزان باید به دور از هیاهوهای سیاسی همواره به دنبال کسب علم، ورود به رشته‌های خوب و آینده دار دانشگاه باشند و همواره به توسعه، رشد و بالندگی و آینده کشور بیاندیشند.

در این نشست تعدادی از دانش آموزان سوالات و مطالبات خود و انتقاداتی در خصوص مسائل مختلف در حوزه‌های ملی، استانی و شهرستان را عنوان و رفیعی پور فرماندار، پولادیان مدیر آموزش و پرورش، پولادی نژاد مشاور فرماندار در امور بانوان و نایب رئیس شورای شهر اهرم و جعفریان رئیس ورزش و جوانان شهرستان پاسخگوی سوالات دانش آموزان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر