شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۵۴۸۰۳
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: اگر بنا باشد خدمتی ارائه شود یا تولیدی صورت پذیرد مثلثی وجود دارد و آن مثلث یک ضلعش متقاضی است یک ضلعش دستگاه اجرایی و ضلع دیگرش تامین کننده اعتبار یا به عبارت دیگر بانک‌ها می‌باشند و هرچه این ارتباط آگاهانه‌تر و با هماهنگی بیشتر باشد این ارائه خدمت یا تولید موفق‌تر خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالنبی یوسفی امروز در نشست رونق اقتصادی و اشتغال شهرستان عسلویه با حضور دهیاران شهرستان و مدیر عامل بانک تجارت استان اظهار داشت: دهیاران شهرستان عسلویه با ارائه نقش خود به خوبی می‌توانند در جهت رونق و آبادانی شهرستان حرکت نمایند.

فرماندار عسلویه افزود: با توجه به این نکته که در سال رونق تولید بسر می‌بریم و بنا است تمام فرامین مقام معظم رهبری را به کار ببندیم، ضروری است تمام دهیاران از کلیه ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کنند و جای تشکر وجود دارد که مدیر عامل بانک تجارت استان و همکارانشان در شهرستان ما حضور پیدا کردند و برنامه‌های خود را برای سال رونق اقتصادی و اشتغال ارائه نمودند.

یوسفی ادامه داد: اگر بنا باشد خدمتی ارائه شود یا تولیدی صورت پذیرد مثلثی وجود دارد و آن مثلث یک ضلعش متقاضی است یک ضلعش دستگاه اجرایی و ضلع دیگرش تامین کننده اعتبار یا به عبارت دیگر بانک‌ها می‌باشند و هرچه این ارتباط آگاهانه‌تر و با هماهنگی بیشتر باشد این ارائه خدمت یا تولید موفق‌تر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در عرضه فعالیت‌های اقتصادی در گام اول باید به دنبال تولید کالا یا عرضه خدماتی باشیم که دارای توجیه اقتصادی، فنی و مالی باشند و بتواند رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال نماید.

فرماندار عسلویه بیان داشت: در شهرستان عسلویه زمینه راه اندازی کارهای تولیدی و همچنین طرحهای گردشگری از پتانسیل خوبی برخوردار است که لازم است متقاضیان را در این زمینه‌ها هدایت و حمایت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر