جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۸۶۴
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۱۳ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق در دلوار تنگستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق، که فاقد پروانه گمرکی است ۳.۹ میلیارد ریال است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در دلوار تنگستان مبارزه با قاچاق را یکی از راه‌های مهم رونق تولید دانست و اظهار داشت:در راستای تحقق شعار امسال که رونق تولید نام‌گذاری شده مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی تشدید بافته است.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به حوزه‌های مختلف وارد می‌کند افزود:کالاهایی که بدون هویت گمرکی باشند به حوزه سلامت، تولید، اقتصاد، اشتغال و امنیت صدمه وارد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با قاچاق تصریح کرد:همکاری و هم‌سویی مردم در امر مبارزه با قاچاق قابل ستایش و دراین راستا فضای این استان برای حمل کالای قاچاق ناامن است.

سرهنگ سوسنی با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق خاطر نشان کرد: کالاهای خارجی که بدون پروانه گمرکی معتبر باشند به عنوان قاچاق توقیف می‌شود.

وی، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل تخمه آفتابگردان قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنگستان،حین کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی دلوار تنگستان، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه از این خودرو 13 تن تخمه آفتابگردان خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد تصریح کرد:کارشناسان ارزش این محموله  را 3.9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ سوسنی گفت: در توقیف محموله 13 تنی تخمه قاچاق یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تنگستان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر