جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ توسط مجمع جوانان اصلاح طلب دشتستان؛
فکرشهر: نشست هم اندیشی جمعی از فعالان مدنی دشتستان با موضوع «بررسی موانع و مشکلات حوزه کسب و کار، کارآفرینی و اشتغال» توسط مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان در برازجان برگزار شد...
کد خبر: ۵۴۹۰۵
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: نشست هم اندیشی جمعی از فعالان مدنی دشتستان با موضوع «بررسی موانع و مشکلات حوزه کسب و کار، کارآفرینی و اشتغال» توسط مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان در برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که حاضرین با تخصص های مختلف حضور داشتند، پیرامون موانع کلان و خرد اشتغال و کارآفرینی در کشور و برخی موارد منطقه ای مطرح شد.

سیاست های داخلی و خارجی و تاثیرشان بر اشتغال و کارآفرینی، مجلس و قوانین کارآفرینی و جلو بودن کارآفرینان از قوانین حاکم بر کشور با وجود حدود 12 هزار قانون در ایران، مشکلات اقتصادی و ناپایداری اقتصادی و ارزی، مشکلات و بروکراسی های اداری، موانع و مسایل مربوط به کسب مجوز و برند، اقدامات بدون مطالعه در حوزه اشتغال و کارآفرینی، مسایل حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه و تاثیرشان بر جوانان، کمبود و نبود آموزش در حوزه کارآفرینی در مدارس، خانواده ها و دانشگاه ها و...، از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر