جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۴۷۹
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: تامین مسکن برای مددجویان زیر پوشش از اولویت های این نهاد حمایتی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس سال گذشته 2هزار و300 بسته خدماتی در بخش مسکن در روستاها و شهرهای استان بوشهر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در مدت چهار سال گذشته با استفاده از ظرفیت خیران و کمک های دولت 35 درصد 40 سال گذشته در بخش تامین مسکن نیازمندان در استان بوشهر اقدام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در زمان حاضر از محل تفاهم نامه سرپرست کمیته امداد کشور و استانداری بوشهر برای احداث یکهزار واحد مسکونی دراین استان اکنون 290 واحد آماده تحویل است.

وی ادامه داد: افزون براین 700 واحد مسکونی از مجموع یکهزار واحد مورد توافق با سپاه نیز در استان در دست اجراست که 50 درصد از آنها در مراحل پایانی کار قرار دارد و بنا داریم هفته دفاع مقدس تحویل متقاضیان شود و برخی دیگر در مرحله فنداسیون است.

مدیرکل کمیته امداد استان ‌بوشهر گفت: بسته حمایتی نقدی به حساب 40 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان ‌واریز شد.

وی افزود: در زمان حاضر 12 هزار حامی در استان بوشهر کودکان یتیم و محسنین را زیر پوشش دارند که انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیزاز این طرح حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهراضافه کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهوری برای کمک به طرح های این نهاد حمایتی پنج هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب کرده است دستگاه های اجرایی می توانند از این فرصت برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر