جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۶۸
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار همکاری دستگاه‌ها در ساخت واحدهای مسکن خیرساز شد و گفت: مشکلات تأمین مسکن طبقه نیازمند جامعه حل شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست خیرین مسکن ساز استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع تأمین مسکن به ویژه برای قشرهای نیازمند جامعه اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سبد هزینه خانوارها بسیار مهم و حائز اهمیت است، تأمین مسکن بوده که در زندگی، اقتصاد و آرامش خانواده هم مؤثر است.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که هزینه‌های ساخت مسکن بالاست، اقدام خیرین مسکن ساز قابل ستایش بوده چرا که یکی از ضروریات امروز خانواده‌ها، تأمین مسکن است و خیرین در این زمینه اقدامات مؤثری انجام می‌دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مسکن و درمان دو نیاز اصلی و مهم مردم است، گفت: ایجاد مشکل در زمینه مسکن و درمان، آرامش روانی خانواده را بهم می‌زند.

گراوند خاطرنشان کرد: عملکرد خیرین مسکن ساز استان بوشهر با توجه به میزان جمعیت استان و تعداد واحدهای ساخته شده توسط ایشان، بسیار خوب بوده و از عملکرد خیرین مسکن ساز استان قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: هر قدر به ساخت مسکن خانوارهای نیازمند کمک کنیم، به آرامش در استان کمک کردیم، وقتی مشکلات تأمین مسکن طبقه نیازمند جامعه حل شود، بخش مهمی از دغدغه‌های ما رفع می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: برای تسریع در تکمیل مجتمع ۳۲ واحدی خیرین مسکن ساز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

گراوند گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان هم برای ایجاد آرامش خانوارهای نیازمند، برای ساخت واحدهای مسکنی نهایت همکاری با انجمن خیرین مسکن ساز داشته باشد.

وی بیان داشت: شهرداری‌های استان هم در زمینه صدور پروانه ساختمانی واحدهای خیرین مسکن ساز همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر