جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۰۶۰
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: مراسم بزرگداشت رزمندگان خارگی که در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی شنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: اهالی شریف جزیره خارگ در هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتی‌های فراوان توانستند جبهه اقتصادی کشور را فعال نگه دارند.

وی اضافه کرد: هر چند این جزیره همواره در معرض آسیب‌های بعثی‌ها بود ولی پدافند هوایی قوی جمهوری اسلامی ایران مانعی در برابر آسیب دیدگی این جزیره بود.

رضایی بیان کرد: نزدیکی به مناطق نفت‌خیز، موقعیت خوب دریایی و عمق مناسب برای پهلوگیری نفتکش‌های عظیم، خارگ را به مناسب‌ترین مکان برای صدور و بارگیری نفت از ایران اسلامی تبدیل کرد و در خارگ یکی از مهم‌ترین پایانه‌های صادرات نفت جهان بنا شده‌است.

وی افزود: خارگ قهرمان در خط مقدم جبهه حضور داشت ولی از این جزیره مقاوم رزمندگان فراوانی به جبهه‌های جنوب و غرب کشور اعزام شد که خود نشان از عزم و همت والای این اهالی مقاوم و صبور دارد. جزیره خارگ زیر آتش سلاح‌های پیشرفته دشمن، قهرمانانه ایستاد تا قلب تپنده اقتصاد کشور از تپش نایستد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بسیج قهرمان و سرافراز ایران امروز بیش از هر زمان دیگری آماده پاسخ گویی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی است. امروز شاهد هستیم بسیج و سپاه در بالاترین مرز آمادگی و دفاعی در این جزیره مقاوم م حیاتی به سر می‌برند.

رضایی گفت: بسیج و بسیجی یعنی کار جهادی و این موضوع در جزیره خارگ به وضوح قابل لمس است در بخش رونق تولید در بخش صادرات و در بخش‌های مختلف صنایع بالادستی شاهد حضور حماسی بسیجیان هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر