شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۱۲۵
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی تنگستان گفت: خبرهای فضای مجازی درباره اینکه خودرو شوتی بوده صحت ندارد این خودرو هیچگونه کالایی حمل نمی‌کرده و شوتی نبوده است. راننده نیز پس از تصادف در انتقال مصدومین به مرکز درمانی همکاری داشته است. 

به گزارش فکرشهر، به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد تصادف شب گذشته جاده ساحلی اظهار داشت: این تصادف ساعت 22:30 دیشب بین یک دستگاه خودرو پژوه 405 و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد که باعث مصدومیت راکب و ترک نشین موتورسیکلت شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود: علت حادثه بوسیله کارشناسان پلیس راه که در همان لحظات اولیه در صحنه حاضر شدند در دست بررسی است و هر دو وسیله نقلیه بلافاصله به پارکینگ منتقل شدند. 

وی بیان داشت: خبرهای فضای مجازی درباره اینکه خودرو شوتی بوده صحت ندارد این خودرو هیچگونه کالایی حمل نمی‌کرده و شوتی نبوده است. راننده نیز پس از تصادف در انتقال مصدومین به مرکز درمانی همکاری داشته است. 

سرهنگ خواجه گفت: آنچه مسلم است عدم استفاده راکب و ترک نشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی است که استفاده از آن همواره مورد تاکید پلیس بوده و تاثیر بسیار زیادی در کاهش شدت ضربات وارده به موتورسواران را دارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر