شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۱۴۱
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جامعه با باور و اعتماد به هنرمندان نه تنها ضرر نمی کند بلکه از دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف بهره مند خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فاطمه کرم پور روز سه شنبه در نشست با هنرمندان و مسئولان انجمن های فرهنگی هنری آبپخش شهرستان دشتستان افزود: هنر و فرهنگ به عنوان مقوله بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه  نقش اساسی در حل مشکلات دارد.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری علاوه بر ایجاد شور و نشاط جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی شده و هنرمندان در این زمینه نقش محوری ایفا می کنند.

کرم پور ادامه داد: در این زمینه مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری باید با هم افزایی به دنبال ارائه راهکارهایی برای  ارتقای فرهنگ و هنر باشند. 

وی اضافه کرد: اعتبارات یکی از دغدغه‌های جدی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی این مقوله مهم در بخش فرهنگ و هنر برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: هنرمندان سرمایه های حوزه فرهنگ و هنر هستند و تلاش می شود با شناسایی مشکلات آنها از طریق دیدار حضوری در رفع نیازهای آنها قدم های موثری برداریم.

کرم پور در باره کمبودهای سالن آمفی تئاتر شهر آبپخش گفت: با توجه به اینکه تکمیل و تجهیز این پروژه از محل اعتبارات استانی است در نشست برنامه و بودجه امسال پیش بینی های لازم برای اجرای پروژ انجام شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: شهر آبپخش با ظرفیت بالفعل از هنرمندان خلاق در رشته های فرهنگی هنری و دینی اسلامی با وجود امکانات کم همیشه شاهد کسب عنوان های متعدد توسط گروه های هنری در رشته های مختلف بوده است.

عبدالرضا شنان پور افزود: با توجه به همدلی و تعاملی خوب بین مسئولان انتظار می رود قدم های بهتر و بیشتری در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر