جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: استاندار بوشهر: ستارگان دشتستان را در لیگ برتر تنها نخواهیم گذاشت/ پیگیر و حامی این تیم هستیم/ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر: هندبال، ورزش اول شهرستان دشتستان است...
کد خبر: ۵۶۳۵۴
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر ـ سعید مهاجر: در نشستی که با پیگیری ها و هماهنگی های محمدباقر سعادت ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس ـ با حضور مدیرعامل و کادر فنی باشگاه «ستارگان دشتستان» و استاندار بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مسوولین حاضر قول دادند تیم هندبال ستارگان دشتستان را با تمام توان یاری کنند.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که امروز ـ دوشنبه، 12 خردادماه 98 ـ در استانداری بوشهر برگزار شد، مدیرعامل و موسس باشگاه ستارگان دشتستان از دغدغه استاندار و مدیرکل در خصوص ورزش استان و بالاخص ورزش دشتستان از فعالیت اخیر این باشگاه از بدو تاسیس تاکنون، تشکر کرد و انتخاب این باشگاه به عنوان یکی از برترین باشگاه های کشور را موفقیتی برای استان دانست.

مهدی بهبهانی، تیم لیگ برتری هندبال را ویترین باشگاه دانست و با تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهرداری برازجان، اداره کل ورزش و دیگر ارگان ها، مسوولین و همراهی همه کسانی که در به ثمر نشستن برنامه سه ساله باشگاه در رسیدن به لیگ برتر هندبال کمک کردند، حفظ این امتیاز برای شهرستان را با هر نام و نشانی خواستار شد.

وی گفت: ما با دست خالی نمی توانیم به جنگ حریفان تا دندان مسلح و قطب های صنعتی بزرگ کشور برویم و نیاز است تا حمایت لازم و همه جانبه از این تیم در مجموعه استان انجام شود، تا با حضور شایسته، دل هواداران و مردم شهرستان و استان را شاد  نماییم.

جلال برزگر ـ سرپرست تیم هندبال ستارگان دشتستان ـ نیز، با قدردانی از محمدباقر سعادت ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس ـ درباره زمان اندک باقیمانده و هزینه های پیش روی باشگاه در لیگ برتر مطالبی بیان داشت و شور و نشاط اجتماعی غیر قابل توصیف به وجود آمده در دشتستان در حین برگزاری مسابقات را نتیجه حمایت های بی دریغ مجموعه استانداری، فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در کنار سایر نهاد ها دانست و گفت: حمایت و كمك مالی اگر در شرایط فعلی انجام نشود و بخواهد در آینده انجام شود، شاید خیلی دیر باشد و تیم ستارگان نتواند اقدامات لازم و بایسته را كه در ابتدای فصل باید انجام دهد، اجرایی كند و از حسن نظر و حمایت استاندارمحترم قدردانی می کنم.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان نیز موفقیت های اخیر در ورزش استان را نتیجه حمایت مجموعه استان و شهرستان در کنار مدیریت مطلوب و با برنامه باشگاه دانست و از استاندار خواست تا با حمایت های همیشگی خود دل مردم شهرستان دشتستان را شاد کند.

رضا عباسی اظهارداشت: ستارگان دشتستان در دو سال اول با نیرویی صد در صد بومی راهی مسابقات لیگ دسته یک شد و توانست به مرحله نهایی صعود کند. در سال گذشته نیز با از خودگذشتی برخی ستاره های بومی با تیمی شایسته راهی مسابقات شد که از 70 درصد نیروی بومی برخوردار بود. 

وی لیگ برتر را فرصتی مناسب برای پیشرفت همه ورزش شهرستان دانست و گفت: دوست داریم در فصل جدید از بازیکنان بومی و شایسته استفاده کنیم و قطعا ورود چند بازیکن شایسته خوب غیر بومی هم در کنار بازیکنان بومی استان می تواند به موفقیت تیم کمک شایانی نماید.

هندبال، ورزش اول شهرستان دشتستان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن تشکر از حمایت های همیشگی استاندار در خصوص هزینه های سنگین تیم داری در لیگ های برتر سخن گفت و خواستار ورود بیش از پیش صنایع و شهرداری ها در حمایت از تیم های ورزشی شد.

بهروزیان فر، ضمن خسته نباشید و خدا قوت به تیم هندبال ستارگان دشتستان این موفقیت را به مجموعه مدیریتی باشگاه و مردم شهرستان دشتستان تبریک گفت و عنوان کرد: هندبال، ورزش اول ما در دشتستان است و افتخار آفرینان زیادی دارد. نگاه ما همیشه به ورزش این شهرستان خاص بوده است. صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان موجب خوشحالی تمامی جامعه ورزش استان شد و شهرستان دشتستان را دارای یک تیم لیگ برتری کرد. مثل گذشته از این تیم حمایت کرده و خواهان حضور این تیم در لیگ برتر هندبال هستیم و از این تیم در لیگ برتر حمایت خواهیم کرد.    

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان ـ کمارج ـ نیز با تشکر و قدردانی از استاندار با توجه به هزینه های بالای تیم داری در لیگ برتر، لزوم حمایت مجموعه استان و شهرستان از تیم هندبال ستارگان در لیگ برتر را خواستار شد. 

کمارج با اشاره به کسب موفقیت اخیر، باشگاه ستارگان را از باشگاه های خوب برشمرد و اهمیت حضور این تیم در لیگ برتر را برای شهرستان فرصتی مناسب برشمرد.

ستارگان دشتستان را در لیگ برتر تنها نخواهیم گذاشت/ پیگیر و حامی این تیم هستیم 

استاندار بوشهر نیز در این نسشست، ضمن خسته نباشید به مجموعه ورزش استان و تبریک به مجموعه مدیریت باشگاه ستارگان دشتستان، از صعود این تیم به لیگ برتر سخن گفت و افزود: ما از کم و کیف مشکلات این تیم آگاه هستیم؛ اینکه تعدادی جوان با بضاعت کم با غول های ورزش کشور تنه به تنه شده و توانستند با غلبه بر آنان به لیگ برتر صعود کنند، خود نشانگر شایستگی این مجموعه است. امروز خوشحال هستیم که تیم هایی را از نقاط مختلف استان در لیگ های برتر کشور داریم و با تمام توان در کنار این تیم ها خواهیم بود.

عبدالکریم گراوند، ضمن اعلام حمایت از این تیم خواستار کمک صنایع و به خصوص سیمان دشتستان و شهرداری ها از این تیم شد و بر پیگیری این مساله تاکید کرد.

وی، در خصوص حمایت های مالی مداوم در طول فصل از تیم هندبال ستارگان دشتستان سخن گفت و افزود: ما این تیم را در لیگ برتر تنها نخواهیم گذاشت و پیگیری های مستمری را در این خصوص انجام خواهیم داد.

 استاندار بوشهر اعلام کرد: تیم لیگ برتری هندبال ستارگان دشتستان نشان از ورود شایسته بخش خصوصی به ورزش است و قطعا توانایی این را دارد هزینه های میلیاردی را کاهش داده و با نیروی شایسته بومی به مصاف تیم های متمول کشور برود و مانند قبل نتایج خوبی را کسب کند.
گراوند در پایان مواردی را برای پیگیری به معاونین خود اعلام کرد و اضافه کرد: ما پیگیر و حامی این تیم هستیم، شما نیز به فکر حضور شایسته در مسابقات باشید.

به گزارش فکرشهر، تیم هندبال ستارگان دشتستان، اولین تیم هندبال استان بوشهر است که موفق به راهیابی به لیگ برتر کشور شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر