شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۴۷۶
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به حاکمیت الگوی تابستانه بر جو استان بوشهر گفت: همچنان دما و رطوبت در استان بالا است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده وضعیت جوی و دریایی استان نسبتاً آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به حاکمیت الگوی تابستانه بر جو استان، دما و رطوبت هوا در سطح استان همچنان مقادیر بالایی دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب رشد ابر در ارتفاعات استان و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط وقوع پدیده مه و طی ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات استان همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی خواهد بود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۶ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط مرتفع شرقی گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی ساعات آینده ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر