شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۴۹۳
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهرگفت: یکی از مصارف قابل توجه آب، استفاده برای آبیاری فضای سبز است و لذا مدیریت فضای سبز با توجه به شرایط کم آبی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، سید موسی موسوی  امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش فضای سبز شهری در شرایط کم آبی خبر داد و اظهار داشت: استان بوشهر دارای شرایط خاصی از نظر آبی است و باید این موضوع در زمینه‌های مختلف مدنظر قرار گیرد.
 
 مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی استان بوشهر باعث شده است تا منابع آبی استان محدود باشد و این شرایط حکم می‌کند مدیریت مصرف منابع آبی از مهمترین اولویت‌ها باشد.
 
وی بیان کرد: یکی از مصارف قابل توجه آب، استفاده برای آبیاری فضای سبز است و لذا مدیریت فضای سبز با توجه به شرایط کم آبی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است.
 
موسوی افزود: دفتر فنی استانداری با برگزاری همایش فضای سبز به دنبال راه‌کارهایی برای بهره‌مندی بیش از پیش از فواید فضای سبز در شرایط کم آبی است.
 
وی اظهار امیدواری کرد که شهرداران استان بوشهر با به‌کارگیری دستاوردهای همایش، ضمن صرفه جویی در مصرف آب، شهروندان را بیش از پیش از فواید فضای سبز شهری بهره‌مند کنند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر