جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۶۱۹
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: انجمن خیرین مسکن ساز این استان با ساخت بیش از ۸۵۰ واحد مسکونی رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش فکرشهر، حمید حیدری بریدی روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر افزود: حضور خیرین در کنار کمک های دولتی ظرفیت مناسبی برای احداث مسکن نیازمندان و محرومان در جامعه است.

وی بیان کرد: یکی از عملکرد های مثبت انجمن خیرین مسکن ساز تامین مسکن خانواده های ۲ معلول به بالاست که سهم استان بوشهر ۱۸۵ واحد مسکونی است و تاکنون ۱۳۰ واحد به بهره برداری و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سابق انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: این انجمن توان بالایی برای احداث واحدهای مسکونی محرومان دارد با وجود داشتن زمین اما به دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مشخص نبودن تسهیلات بانکی و مشکلات اقتصادی سرعت کار این انجمن کند است.

حسین شهبازی افزود: امیدواریم با حمایت و نگاه ویژه مسئولان استان و مشارکت هرچه بیشتر خیرین مسکن ساز و پرداخت بموقع و مشخص تسهیلات شرایط انجمن خیرین مسکن ساز تغییر تا بتوانیم نیاز مردم و قشر محروم در بخش تامین مسکن را برآورده سازیم.

مدیرعامل جدید انجمن خیرین مسکن سازاستان بوشهر گفت: ساخت مسکن محروم جزو وظایف این انجمن است و در این ارتباط حضور و مشارکت هرچه بیشتر خیرین ضروری است.

علی یزدان شناس افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی مدون بتوانیم در راستای ساخت مسکن محرومان در کنار دولت گام های مثبتی برداریم.

در این آئین علی یزدان شناس به عنوان مدیرعامل جدید انجمن خیرین مسکن ساز معرفی و از خدمات حسین شهبازی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر