جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۰۰
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اجرای طرح‌های مهم آبخیزداری در بوشهر، گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری استان بوشهر سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، خلیل آقایی در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با ارزیابی‌های انجام شده و بازدیدهای صورت گرفته و وجود محدودیت‌های زمانی در سال گذشته، اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان‌ها از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار بوده و طرح‌هایی هم که نیمه تمام مانده‌اند امسال با قوت بیشتری ادامه پیدا می‌کنند.

وی به اثربخشی طرح‌های آبخیزداری در مناطق بحرانی اشاره کرد و گفت: در مناطقی که طرح‌های آبخیزداری انجام شده میزان خسارت سیل کاهش داشته و به حداقل رسیده است.

استاندار بوشهر نیز گفت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم در مجموعه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، توجه ویژه به برنامه‌های آبخیزداری است زیرا علاوه بر ذخیره نزولات آسمانی، در مواقع بحرانی از سیل و فرسایش خاک جلوگیری می‌کند.

عبدالکریم گراوند با ضروری خواندن اجرای طرح‌های آبخیزداری در بوشهر از رئیس سازمان جنگل‌ها خواست نسبت به افزایش سطح اعتبارات آبخیزداری استان در سال ۹۸ توجه ویژه داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر