جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عضو شورای اسلامی شهرستان دیر:
کد خبر: ۵۶۸۳۰
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵

فکرشهر:  نماینده شورای اسلامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: جاده بردخون به دیر که از کنار روستاهای ساحلی عبور می کند یکی از مرگبارترین راه های ارتباطی کشور است.

به گزارش فکرشهر، سید محمد حسینی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسیر به طول ۶۰ کیلومتر که شهر بردخون را به مرکز شهرستان متصل می کند و مسیر تردد وسایل نقلیه از شهرهای جنوبی استان بوشهر بویژه بندر دیر به مرکز این استان است بدلیل ارتفاع بالا از سطح زمین، نداشتن شانه و حاشیه لازم، کم عرض بودن و ترافیک سنگین به مسیر ناامنی برای رانندگان و مسافران تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: این عوامل درکنار خطاهای رانندگی بویژه درچندسال اخیر منجربه حوادث و تصادفات ناگواری در این مسیر شده است که خانواده هایی را داغدار و عزادار کرده است.

نماینده شورای شهرستان دیر درشورای اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در روزهای اخیر چندین تصادف منجربه فوت در این جاده رخ داده که خانواده هایی داغدار جوانان خود شده اند و نیاز است مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده این این مسیر را ویژه ببینند.

حسینی زاده گفت: با وجود اینکه راهداری شهرستان اقداماتی ایمن سازی این جاده از جمله خط کشی مجدد و غیره انجام داده، ولی مشکل به قوت خودباقی است و اراده جدی و اعتبار ویژه برای تعریض یا حداقل شانه سازی این مسیر لازم است تا تبدیل به یک جاده استاندارد و امن برای مسافران و رانندگان شود و تصادف های منجر به فوت در این مسیر کاهش یابد.
جاده دیر به سمت بردخون از مسیر ساحلی به دلیل وقوع تصادفات منجر به فوت به جاده مرگ معروف است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر