جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۲۲
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: رئیس دادگستری شهرستان کنگان امنیت این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: کنگان رتبه اول پیشگیری از جرم در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، کیامرث شفیعی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم جهت آگاهی از حقوق زندگی هر انسان است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت خاطرنشان کرد: امنیت مقوله چند جانبه و نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط است. شهرستان کنگان به موجب عملکرد قانونی، در مبحث امنیت خبری و فضای مجازی وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس دادگستری شهرستان کنگان افزود: ۱۱ قاضی در سطح شهرستان در حال خدمت هستند و شش شورای حل اختلاف در کنگان، بنک و سیراف در حال فعالیت بسیار خوبی هستند. ایجاد دادگاه در بخش سیراف ضروری است.

شفیعی در ادامه در راستای بیان عملکرد حوزه دادگستری کنگان به خبرنگار مهر گفت: پرونده‌های ورودی شورای حل اختلاف سال گذشته دو هزار و ۸۵۰ فقره بود و خروجی آن دو هزار و ۹۷۰ پرونده است.

وی تاکید کرد: میانگین رسیدگی به پرونده‌های دادگاه کنگان توسط هر قاضی هزار و ۸۰۰ پرونده در سال است.

شفیعی با اشاره به وضعیت فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی و پیشگیری بیان کرد: شهرستان کنگان در دو سال پیاپی رتبه اول استان را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم کسب کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر