شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گفت و گوی اختصاصی «فکرشهر» با ورزشکاران دالکی
فکرشهر ـ رضا عباسی: فوتسال، از رشته های پر طرفدار در شهرستان دشتستان است که در سال های اخیر با ایجاد باشگاه های فراوان چشم انداز روشنی را برای آینده خود متصور است. در این میان باشگاه های زیادی در بخش پایه در سطح شهرستان دشتستان وجود دارد که فعالیت گسترده ای را دارند. در بخش بزرگسالان این تیم «مشیر دالکی» است که به عنوان تنها نماینده شهرستان در سطح لیگ برتر استان...
کد خبر: ۵۷۵۴۱
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فکرشهر ـ رضا عباسی: فوتسال، از رشته های پر طرفدار در شهرستان دشتستان است که در سال های اخیر با ایجاد باشگاه های فراوان چشم انداز روشنی را برای آینده خود متصور است. در این میان باشگاه های زیادی در بخش پایه در سطح شهرستان دشتستان وجود دارد که فعالیت گسترده ای را دارند. در بخش بزرگسالان این تیم «مشیر دالکی» است که به عنوان تنها نماینده شهرستان در سطح لیگ برتر استان فعالیت می کند؛ به همین بهانه در دفتر «فکرشهر»، میزبان مدیرعامل و یکی از بازیکنان مستعد این تیم که «پدیده لیگ برتر استان» در سال گذشته بوده، شدیم.

دوست داریم با یک برنامه پنج ساله به سطح اول فوتسال کشور برسیم

فکرشهر: لطفاً خودتان را معرفی کنید.

عباس حاجی زاده هستم. دانشجوی دکتری و مدیرعامل باشگاه مشیر دالکی و نیز ساکن شهر دالکی.

فکرشهر: جناب حاجی زاده، از چگونگی تاسیس باشگاه «مشیر دالکی» برای ما بگویید.

نزدیک به دو سال پیش و در سال ۱۳۹۵ با تشکیل هیات مدیره با شعار مقام معظم رهبری که می فرمایند «از جوانان سه چیز می خواهیم: تحصیل، تهذیب و ورزش»، باشگاه را تاسیس کردیم و خوشبختانه در مجموعه ما همه اعضا تحصیل کرده هستند.

فکرشهر: از برنامه‌های خودتان در زمان تاسیس باشگاه برای ما بگویید.

از ابتدا دوست داشتیم نماینده خوبی برای شهر، شهرستان و استان خودمان باشیم. با فکر جدید به ورزش ورود کردیم و تمام تلاش خودمان را کرده و نخواهیم گذاشت کسی جلوی پیشرفت ما را بگیرد. با یک برنامه پنج ساله دوست داریم به سطح اول فوتسال کشور برسیم.

فکرشهر: از تجربه خودتان در سال اول ورود به لیگ برتر استان بگویید.

در سال اول، اولویت خود را ماندن در لیگ، کسب تجربه و اخلاق‌مداری گذاشتیم، به همین خاطر تمام تلاش خود را کردیم و در پایان فصل به مقام اخلاق دست پیدا کردیم. خوشبختانه از زمان ورود جناب آقای نجفی به ریاست هیات فوتبال استان و جناب سعیدی به کمیته فوتسال، شاهد پیشرفت فوتسال استان بودیم. با وجود این که در سال اول نواقص زیادی داشتیم به ما کمک کردند تا بتوانیم در مسابقات باقی بمانیم و از آنها تشکر می کنیم. در شهرستان نیز از آقای شکرانه تشکر ویژه می‌کنم که ما را هم تشویق و هم نصیحت می کرد. همچنین از آقای کمارج که با روی کار آمدنش، سطح ورزش شهرستان بزرگ دشتستان را ارتقا بخشید.

فکرشهر: موسس باشگاه شما کیست؟

جناب «ابولفضل حاجی زاده» که برادر خود من هستند، موسس باشگاه است.

فکرشهر: شنیده ایم باشگاه شما برای بازیکنان و نیز شرایط اقتصادی خود برنامه‌های خاصی را در نظر دارد؛ از این برنامه‌ها برای ما بگویید.

ما سعی کردیم با برنامه‌های اقتصادی، بازیکنان خود را شاغل کنیم و به منابع مالی دست یابیم و از همین جا قول می دهم در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فکرشهر: تجربه شما از سال دوم حضور در لیگ برتر استان چگونه بود؟

با شروع سال دوم با این که به ما می گفتند بازیکنان خیلی خوبی در شهرهای اطراف هستند و آنها را جذب کنید، ولی تصمیم گرفتیم از بازیکنان شهر دالکی استفاده کنیم و نتایج بهتری را نسبت به سال اول کسب کردیم.

فکرشهر: سال گذشته در تیم خودتان پدیده لیگ برتر استان را داشتید. کمی از این بازیکنان برای ما بگویید.

در سال دوم در پست  فلنک راست، آقای «حامد محمدزاده» را داشتیم که به عنوان بهترین بازیکن در این پست انتخاب شدند ولی متاسفانه امسال، ایشان را به دلیل خدمت مقدس سربازی در اختیار نداریم. پدیده لیگ برتر استان نیز از تیم ما انتخاب شد. جا دارد از آقای توسلی تشکر کنیم که با آمدنشان در کمیته فوتسال استان باعث شدند کیفیت برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات استان در حد لیگ برتر کشور باشد و در پست های  متعدد، بازیکنان برتر را انتخاب کردند.

فکرشهر: به نظر می رسد در سال دوم، سالن مناسبی را برای میزبانی مسابقات داشتید.

بله. در سال دوم جناب آقای کمارج، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان در مهیا کردن سالن برگزاری مسابقات به ما کمک ویژه کردند و نیز از ما حمایت مالی هم داشتند و انتظار داریم هنوز هم از ما حمایت بیشتری کنند.

فکرشهر: آقای عباس حاجی زاده چرا باشگاه شما در بخش پایه تیم‌داری نمی‌کند؟

با اینکه امکانات تیمداری در سطح پایه وجود دارد، ولی شرایط لازم برای فعالیت در این بخش مهیا نیست چرا که شهر دالکی با ۸ هزار جمعیت در این حوزه شرایط مطلوبی را ندارد.

فکرشهر: در شهر دالکی، به جز فوتسال در سطح استان، رشته دیگری نیز فعالیت می‌کند؟

تنها تیم فوتسال مشیر دالکی در بخش آقایان در سطح استان فعالیت می کند ولی در بخش بانوان فعال هستیم و در بخش انفرادی نیز تکواندو دنبال می‌شود.

فکرشهر: هدف گذاری شما برای آینده باشگاه تان چیست؟

تنها به لیگ برتر فکر می کنیم و دوست داریم بعد از تیم هندبال ستارگان دشتستان، دومین تیم لیگ برتری در ورزش های سالنی باشیم.

فکرشهر: جناب حاجی زاده، صحبت های پایانی شما را می شنویم.

از مجموعه «فکرشهر» تشکر می کنم چرا که تحت تاثیر افراد قرار نمی گیرد و بی طرف صحبت می کند. ورزش محیطی برای ایجاد همدلی است؛ همانگونه که از قدیم نقش ورزش پهلوانی بسیار پررنگ بوده است، دوست داریم به این  بعد از ورزش توجه بیشتری شود. از اعضای محترم شورا نیز تشکر ویژه ای می کنم.

ورزش محیطی برای ایجاد همدلی است

فکرشهر: جناب عباس زاده، شما سال گذشته، به عنوان پدیده لیگ برتر فوتسال استان انتخاب شدید. لطفاً خودتان را کامل معرفی کنید.

علی عباس‌زاده هستم. ۱۸ ساله. بازیکن تیم فوتسال باشگاه ورزشی مشیر دالکی.

فکرشهر: ورزش را از چه سنی شروع کردید؟

ابتدا فوتبال بازی می کردم و تا سن ۱۱ سالگی به فوتبال ادامه دادم و در حال حاضر، سه سال است که فوتسال بازی می کنم و از زمانی که باشگاه مشیر دالکی ایجاد شد، به این تیم آمدم و در این تیم فعالیت می کنم.

فکرشهر: از تیم خودتان در فصل گذشته برای ما بگویید.

وضعیت خوبی را در تیم داشتیم. بچه‌ها یکدل و همراه بودند. تیم از لحاظ فنی از وضعیت خیلی خوبی برخوردار بود و بازی هایی را هم که می باختیم به دلیل اشتباهات فردی بود.

فکرشهر: خودتان را بیشتر بازیکن تکنیکی و فنی می‌دانید یا تاکتیکی؟

بیشتر خودم را بازیکن تاکتیک پذیر می دانم و در کارهای گروهی شرکت می‌کنم.

فکرشهر: از مربیانی که داشتید برای ما بگویید.

مربیان بزرگی همچون آقایان تدین، عباس حاجی زاده و موسوی مربیان من بودند و افتخار دارم که زیر نظر آنان فعالیت می‌کردم.

فکرشهر: جناب علی عباس زاده عزیز، کمی از وضعیت جوانان شهرستان دشتستان در ورزش برای ما بگویید.

استعداد های خیلی خوبی در شهر ما وجود دارد که اگر خوب سازماندهی شوند می توانند افتخارات زیادی را در زمینه ورزش کسب کنند.

فکرشهر: چه آینده ای را در ورزش برای خودتان متصور هستید؟

 دوست دارم بتوانم پله های ترقی را پشت سرگذاشته و به یک بازیکن موفق تبدیل شوم.

فکرشهر: الگو های ورزشی شما چه کسانی هستند؟

در شهرستان، پدرم را الگوی خودم می‌دانم در سطح فوتبال استان نیز آقای حاجی زاده از شخصیت خیلی خوبی برخوردار هستند. در سطح کشور شخصیت فنی وحید شمسایی و محمدرضا طیبی را دوست دارم و در جهان ریکاردینیو فالکائو را دنبال می‌کنم.

فکرشهر: جناب عباس زاده، صحبت های پایانی شما را می شنویم.

دوست دارم جوانان شهر در کنار ورزش، درس و شغل خود را دنبال کنند. از آقای رضا یزدان پناه و ابراهیم علیپور، کاپیتان تیم نیز تشکر ویژه دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر