جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۵۷۵۸۲
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی از اولویت‌های شهرهای استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، حمید بردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۴ تیرماه روز سپاس از زحمات و تلاش‌های همه کارگران، کارکنان، کارشناسان و شهرداران زحمت کش شهرداری‌ها است.

وی اضافه کرد: این مناسبت از آن سبب اهمیت مند است که شهرداران به عنوان مدیران شهری باید به کارنامه کاری خود نگاهی نو و دوباره داشته باشند.

بردستانی تصریح کرد: برنامه ریزی در مدیریت امروز شهرها اگر متناسب با خواسته و انتظارات، نیازهای جدید ساکنین آن و با رویکرد آینده باشد می‌تواند پویا و مؤثر بماند و گرنه مدیریت سنتی پاسخگوی جامعه‌ی رو به فردای امروز نیست.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر با بیان اینکه مدیریت توسعه نگر، خلاق، برنامه ریز و بانشاط نیاز امروز شهرهای استان است افزود: شهردار باید توانا در مدیریتِ کالبدی و توسعه‌ای شهر باشد و نه فقط شهرداری.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی و حضور فعال در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری، مدیریت پسماند، کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی از اولویت‌های شهرهای استان بوشهر است و شهرداران و شوراها باید با شوق و تلاش بیشتری در این حوزه‌ها عمل کنند.

بردستانی افزود: رویکرد شهرداران در حوزه داخلی شهرداری‌ها نیز باید دانش محور، ایجاد اتوماسیون یکپارچه، جامع و هوشمند، پیشگیرانه، مهارت افزا نیروهای موجود باشد.

وی با بیان اینکه روزمرگی، تورم نیروی ناکارآمد و عدم آینده نگری از آفت‌ها و مشکلات امروز شهرداری‌ها است ادامه داد: این روز را به همه شهرداران و کارکنان شهرداری‌های استان به عنوان خط مقدم خدمت رسانی به آحاد جامعه خدا قوت می گویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر