شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۸۳۱
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به افزایش ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی این استان گفت: 96 درصد روستاهای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مسلم رحمانی با بیان اینکه تاکنون ۴۱۱روستا در استان بوشهر زیر پوشش طرح گازرسانی قرار گرفته‌اند افزود: با گازرسانی به این روستاها ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در این استان به ۹۶ درصد رسیده است.

وی ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان بوشهر را بیش از ۹۹ درصد عنوان و اضافه کرد: با تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی، در حال حاضر ساکنان 36 شهر از 37 شهر این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۵۱ هزار خانوار شهری و  ۳۶ هزار و ۷۴۷ خانوار روستایی در استان بوشهر گازدار شده‌اند و بیش از ۱۹۹ هزار انشعاب نصب شده است.

وی گفت: در اجرای طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر بیش از ۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع و ۷۱۵ کیلومتر خط تغذیه در استان بوشهر اجرا شده که ۳۱۹۶ کیلومتر در شهرها و ۳۲۳۱ کیلومتر در روستاها بوده است.

رحمانی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۱ درصد از صنایع استان به خط گازرسانی وصل شده‌اند گفت: این مهم علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی باعث رونق تولید و اشتغال در استان بوشهر شده است.

وی یادآور شد: سالانه بیش از ۱۳میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر به فروش می رسد که از این میزان، ۹۹ درصد در بخش صنایع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر