چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۹۲۴
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: مهدی مشایخی بخشدار سعدآباد گفت: نهادهای حمایتی بهزیستی و تامین اجتماعی در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به افراد کمتر برخوردار جامعه مورد اهتمام بیشتر مردم و مسولین قرار بگیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، مهدی مشایخی در جمع پرسنل بهزیستی وحدتیه پس از شنیدن گزارش متولیان در خصوص فعالیت و مشکلات آنها، گفت: حساسیت توأم با دقت و تجربه جهت خدمات دهی مطلوبتر و تاثیرگذار به مددجویان از جمله معلولان ذهنی و جسمی می طلبد که با صبر و حوصله همراه با علم و تخصص در توانمند سازی افراد معلول عمل کرده و این موضوع جای تقدیر بیشتر از پرسنل این نهاد حمایتی را دارد که باید مورد اهتمام مردم و مسوولین قرار گیرد.

بخشدارسعدآباد درخصوص مشکلات این اداره افزود: با توجه به جایگاه بهزیستی در اعتلای جامعه سالم و حمایت از اقشار آسیب پذیر و تنوع خدمات دهی که باعث نشاط اجتماع می شود در جهت کاهش و رفع مشکلات آنان از ارگان های بالاتر پیگیر خواهم بود.

وی در ادامه خواستار فرهنگ سازی جامعه شهری و روستایی جهت اطلاع از عوامل ایجاد کننده بیماری های روحی-روانی و معلولیت ها و راهکاری در جهت کاهش آن شد.

نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد سپس از نمایندگی شعبه تامین اجتماعی وحدتیه بازدید و ضمن شنیدن خدمات ارائه شده و مشکلات این واحد گفت:  با توجه به تحت پوشش بودن نیمی از جامعه به بیمه تامین اجتماعی و حساسیت و اهمیت خدمات ارائه شده، مستلزم رفع موانع و مشکلات حوزه شعبه اقماری وحدتیه به عنوان یکی از هزاران شعبه در کشورهستیم و در این خصوص تلاش خود را جهت رفع مشکلات به کار خواهیم بست.

درپایان بخشدارسعدآباد از مسؤول این شعبه تقدیر کرد.

بخشدار سعدآباد با حضور در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سعدآباد و نظرآقا، از نزدیک نسبت به مشکلات آنها و میزان خدمات دهی از طرف نهاد حمایتی امداد اطلاع حاصل کردند.

 وی ادامه به پاس رعایت فرهنگ عفاف و حجاب با توجه به دهه کرامت از این خانوادها تقدیر کرد.

محمدمهدی مشایخی بخشدار سعدآباد به اتفاق شهردار و رئیس شورای اسلامی وحدتیه، موفق منش رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سعدآباد و جمعی دیگرمسوؤلین ادارات و نهادها با حضور در ادرات بهزیستی و شعبه اقماری تامین اجتماعی وحدتیه و حضور در جمع دو خانواده از مجموعه حمایتی کمیته امداد در سعدآباد و نظرآقا از فعالیتها و مشکلات پیشرو به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی اطلاع حاصل نموده و آنها را مورد تقدیر قرارداد.

وی در پایان به پاس زحمات و فعالیت های پرسنل بهزیستی از آنها تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر