جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۱۳
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۱

فکرشهر: شهردار آبدان در خصوص کودک آزاری اتفاق افتاده در این شهر گفت: کودک آزاردیده در کلیپ منتشر شده دستفروش نبوده بلکه از دوره گردان اتباع خارجه بوده که چندین بار به صندوق نذورات امامزاده دستبرد زده است.

به گزارش فکرشهر، مصطفی تفضلی نیا با اشاره به اینکه فرد اقدام مناسبی انجام نداده است، عنوان کرد: فرد مذکور مامور اجرایی و یا کارمند شهرداری نیست بلکه به صورت پاره وقت کارهای تاسیساتی شهرداری را انجام می دهد.

صحنه هایی از فیلم

وی ادامه داد: این کودک چندین بار به صندوق نذورات مربوط به همان امامزاده ای که این فرد عضو هیئت امنا آن است دستبرد زده است، که فرد خاطی نیز بر حسب اتفاق و یا طی تماسی متوجه این موضوع شده و چنین برخوردی را انجام می دهد.

شهردار آبدان به ایسنا گفت: بخشدار آبدان نیز ضمن تقبیح این کار خواستار برخورد قانونی شده است.

تفضلی نیا تصریح کرد: اگر چه این فرد کارمند شهرداری نبوده و آن کودک نیز در حال دستبرد بوده است اما برخورد لازم با فرد خاطی انجام خواهد شد.

ورود دادستانی به موضوع

دادستان بوشهر نیز ساعاتی پس از این ماجرا، با اشاره به کودک آزاری در شهر آبدان شهرستان دیر گفت: پس از انتشار این موضوع در فضای مجازی دادستان شهرستان دیر حکم احضار ضارب به دادستانی صادر کرد.

علی حسن‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در بوشهر با بیان اینکه کودک آزاری در شهر آبدان شهرستان دیر در فضای مجازی منتشر شد اظهار داشت: کودکی که در حین دست کاری به صندوق خیریه‌ای در شهر آبدان بود توسط شخصی  مورد ایراد ضرب و جرح قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این واقعه در فضای مجازی انتشار می‌یابد تصریح کرد: دادستان شهرستان دیر پس از مشاهده این واقعه، پرونده‌ آن  تشکیل می‌دهد و حکم  احضار  شخص ضارب به دادستانی را به ضابطین دستگاه قضا«نیروی انتظامی» صادر می‌کند.

دادستان بوشهر با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقاتی است افزود: شخص ضارب ربطی به مامور شهرداری آبدان نداشته و این اقدام انجام شده بر حسب وظیفه سازمانی نبوده بلکه به عنوان یک شهروند عادی بوده است.

حسن‌پور با اشاره به اینکه شخص ضارب باید پاسخگوی رفتار خود نسبت به کودکی که مورد ضرب و جرح قرار گرفته باشد گفت: هنوز هویت واقعی این واقعه مشخص نشده که پس از انجام مرحله تحقیقات اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر