جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۴۷۳
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: سه داور بوشهری با گذراندن موفقیت آمیز تست‌های آمادگی جسمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر خود را برای قضاوت در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسین غلامی صبح امروز در نشست با داوران فوتبال استان بوشهر با تاکید بر توجه به آمادگی جسمانی داوران برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار داشت: داوران بوشهری در این رقابت‌ها نقش مهم و حضور فعالی دارند که نشان از جایگاه استان بوشهر در این عرصه است.

 وی از برگزاری دوره توجیهی و دانش‌افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال خبر داد و بیان کرد:  این دوره روز گذشته زیر نظر محمدصالح سوبخیدین، مدرس فیفا در هتل آزادی تهران آغاز شد و شرکت کنندگان تست‌های آمادگی جسمانی خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار کردند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه سه داور بوشهری تست‌های ورزشی با موفقیت پشت سرگذاشتند افزود: علی ابراهیمی، علی احمدی و حسین مرادی  از استان بوشهر تست‌های آمادگی جسمانی برای قضاوت رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

غلامی تصریح کرد: محمدحسین زاهدی‌فرد و جلیل شعرانی با هماهنگی انجام شده و به سبب مصدومیت در تست  آمادگی جسمانی  داوران لیگ برتر شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه داور دشتستانی مجدداً در تست آمادگی جسمانی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: محمد حسین زاهدی‌فرد داور دشتستانی که فصل قبل یکی از پر کارترین داوران لیگ برتر هجدهم بود مجدداً برای گذراندن تست آمادگی جسمانی در این تست شرکت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر