شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۹۱
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

فکرشهر:  با موافقت معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تولید فیلم کوتاه در استان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: فیلمسازان استان برای بهره مندی از این مهم باید با فرستادن فیلمنامه و طرح‌های خود از طریق پرتال تولید (iycs.ir) اقدام به نام نویسی کنند تا  انجمن سینمای جوانان از آنها حمایت کند.

عبد الرحمن برزگر افزود: این انجمن پارسال با همکاری جایزه هنری زنده یاد «شهمار حسن پور» و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ۱۲ فیلم تولید کرد.

وی ادامه داد: از این شمار فیلم، فیلم‌های «شمارش و شکار» صاحب بیشترین رتبه و مقام در جشنواره‌های ملی و بین المللی شد.

برزگر یادآور شد: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر همواره از هنرمندان پشتیبانی و از طرح‌ها و ایده‌های آنها در زمینه‌های مختلف حمایت کرده است.

وی افزود: توسعه آموزش و تولید فیلم‌های کوتاه تاثیرگذار در اجتماع از اولویت‌های این انجمن است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: براین باور هستیم که حمایت از هنرمندان در بخش تولید فیلم کوتاه می‌تواند آینده‌ای درخشان برای سینمای ایران همراه داشته باشد.

انجمن سینمای جوانان استان بوشهر با ٤٠٠ عضو در زمینه‌های آموزش عکاسی، فیلمبرداری، تدوین فیلم، فیلمنامه نویسی، تصویربرداری، صداگذاری، کارگردانی، ویرایش عکس و انیمیشن فعالیت دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر