شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۹۴
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

 به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه ارشادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: پویش فصل گرم کتاب برنامه سراسری کشور برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور این برنامه در شهرهای مختلف استان و هر هفته توسط یکی از کانون های پرورش فکری اجرا شده که  امروز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه و با حضور مربیان در محل مصلی جمعه با برنامه های کتاب محور  در حال برگزاری است.

ارشادی گفت: در این برنامه همه کودکان و نوجوانانی که امروز در مصلی جمعه همراه با والدین خود حضو داشتند در این برنامه مشارکت کردند و از برنامه های متنوع این پویش بهره مند شدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه یادآور شد: این برنامه با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوان به مطالعه بیشتر در سراسر کشور برگزار می شود.

وی خاطر کرد: قصه گویی، شعرخوانی، خوشنویسی با موضوع نماز،کاردستی و آموزش داستان نویسی از مهمترین برنامه ها در این پویش بود.

وی عنوان کرد: در پایان این برنامه به همه کودکان و نوجوانان در این برنامه کتاب هایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر