شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۷۲۶
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

فکرشهر:  مردی که متهم است با همدستی ۲ برادرش فردی ۲۸ ساله را در شهر برازجان  با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش فکرشهر از پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر  گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در ساعت ۴:۰۰ بامداد هفدهمین روز تیرماه امسال در محله " کریم آزاد" برازجان تیم گشت پلیس به محل حادثه اعزام شد.
سردار خلیل واعظی افزود: پس از حضور پلیس مشخص شد جوانی ۲۸ ساله بر اثر اصابت گلوله مجروح به بیمارستان منتقل و بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.
 وی ادامه داد: بنا به اظهارات اولیه همسر متوفی، چند نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده به قصد سرقت موتورسیکلت پارک شده در حیاط  وارد منزل شده که پس از مقاومت صاحبخانه وی  را با شلیک گلوله  مصدوم و موتورسیکلت را به سرقت بردند.
 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با انتقال پرونده این حادثه به پلیس آگاهی دشتستان تیمی مجرب از کارآگاهان جرایم جنایی پس از ۲۵ شبانه روز اقدام اطلاعاتی، علمی، پلیسی و تحقیقات میدانی سه نفر مظنون  این حادثه را شناسایی کردند.
 وی اظهار داشت: متهمان که سه برادر بودند در یکی از بلوار های شهر برازجان  سوار بر یک دستگاه خودرو توقیف و دستگیر شدند که پس از انتقال به پلیس آگاهی یکی از آنها علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی با همکاری ۲ برادر دیگرش علت آن را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد.

واعظی گفت: اسلحه  به کار رفته در این حادثه کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر