شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۱۴
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

فکرشهر:  فرماندار دشتی با بیان اینکه ورودی شهرهای این شهرستان زیبا می شود، گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب کشور در دشتی احداث می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دشتی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید شهرستان اسماعیل حاجیانی اظهار داشت: امسال برای اجرای بلوار بادوله- کاکی و خورموج- زایر عباسی بالغ بر ۱۰ میلیارد اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: به زودی نیز وضعیت روشنایی محور پلیس راه – عربی به اتمام می رسد و مشکل روشنایی آن نیز مرتفع می گردد.

نادری خاطر نشان کرد: از سال گذشته تاکنون توجه ویژه ای به اجرای طرحهای اشتغال زا در سطح شهرستان شد به طوری که تاکنون بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم موانع پیش رو طرحهای اقتصادی برداریم، ادامه داد: در هفته دولت چندین طرح اقتصادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نادری بیان کرد: در حوزه نیروگاه خورشیدی نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و دشتی در این حوزه پیشگام است.

وی ادامه داد:  ۷۰ درصد نیروگاه‌های خورشیدی استان در این شهرستان احداث شده و اولین نیروگاه برق خانگی نیز در دشتی بزودی افتتاح می شود.

نادری از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین نیروگاه خورشیدی در جنوب کشور خبر داد و گفت: این پروژه ۱۰ مگا واتی.با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی احداث می شود.

فرماندار دشتی یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده قیمت زمین در شهرک صنعتی کاهش یافته و زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه کربنات کلسیم نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد است که با تکمیل آن زمینه اشتغال ۹۰ نفر فراهم می شود.

لازم بذکر است خبرنگاران باتفاق جمعی از مسئولین از چند طرح عمران شهری، اقتصادی بازدید کردند و از نزدیک در جریان این فعالیت ها قرار گرفتند و در پایان نیز با هدایایی از تلاشهای آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر