جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۹۹
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: عهدیه دشتی از بانوان فرهنگی شهرستان دشتی مقام اول مرحله کشوری جشنواره ابتکارات فرهنگیان را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این بانوی فرهنگی دشتی براساس نتایج نهایی ششمین جشنواره ابتکارات فرهنگیان کشور در زیر جشنواره نوجوان سالم و بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی موفق شد مقام اول محور محصولات و منابع کمک آموزشی را کسب کند.

علی حسینی افزود:  ششمین جشنواره ابتکارات همکاران فرهنگی در محورهای الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی،  پروژه‌های ابتکاری برنامه عمل سالانه، نوآوران، اقدام پژوهی، پروژه‌های ابتکاری ستادی، استانی و مدرسه‌ای برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اضافه کرد: کسب مقام اول کشوری این بخش از جشنواره، برای اولین بار است که توسط یک بوشهری بدست می‌آید.

حسینی اظهارداشت: از اهداف برگزاری جشنواره ابتکارات فرهنگیان تقویت و تعمیق باروهای دینی و مذهبی درکاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان، اطلاع رسانی و آگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمندسازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت های نوجوانان برای ترویج شیوه های زندگی سالم و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسییب‌های اجتماعی است.

وی  افزود: آثار شرکت کنندگان  به صورت غیر حضوری داوری شده و قرار است در بیست و پنجم مرداد ماه امسال در شهر تهران از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر