جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۹۶۲
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، گفت: ٩٩ درصد سارقان در شهرستان عسلویه غیر بومی هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ پیمان فتاحی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران عسلویه اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی خدمتگزار و در خدمت اهداف والای نظام اسلامی است و وظیفه اش حفظ ارزشها و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: سرمایه ما اعتماد مردم است و خبرنگاران در جلب این اعتماد متقابل مردم و پلیس نقش مهمی دارند و اگر اخبار امنیت به موقع وصادقانه به اطلاع مردم برسد باعث آرامش مردم می شود.

فتاحی افزود: خط قرمز ما امنیت مردم است و هر کس بخواهد خدشه ای براین امنیت وارد کند نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی با او برخورد خواهد کرد. در شهرستان عسلویه امنیت در ابعاد مختلف به صورت مطلوب تامین شده است و کمترین تنش ها را در شهرستان شاهد هستیم.

وی گفت: همکاری مردم نجیب و متدین به این امنیت کمک کرده است. بیش از ۹۹ درصد سارقان دستگیر شده غیر بومی هستند آن یک درصد هم سارقان معتاد هستند.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: نیروی انتظامی در نوک پیکان قرار دارد و هیچ کاری بدون نیروی انتظامی قابل اجرا نیست. جایی که به معیشت مردم لطمه وارد شود ما ناراحت می شویم لنجداران و ملوانان شهرستان آدم های شریف و زحمتکشی هستند.

کاهش جرایم خشن

وی تصریح کرد: کسانی که در شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر همکاری می کنند منتظر برخورد نیروی انتظامی باشند تاکنون چندین نفر هم دستگیر شدند.

فتاحی افزود: مردم بیدخون همکاری خوبی با ما دارند با همکاری بسیج شهرداری و شورای شهر بیدخون طرح‌های داریم و با فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهیم کرد هفته گذشته ۸ نفر مواد فروش و ۱۷ نفر معتاد در این شهر دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی عسلویه با ارائه آمار وارقام فعالیت چهارماهه نیروی انتظامی در شهرستان افزود: طی این مدت سرقت به عنف ۳۳ درصد، جرائم خشن ۲۵ درصد، تصادفات ۱۶ درصد، متوفیان تصادفات ۶۰ درصد و آدم ربایی ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

وی به مبارزه با قاچاق کالا ومواد مخدر اشاره کرد و افزود: در بحث قاچاق ۴۸۹ درصد رشد داشتیم در سه ماه گذشته دو محموله ۷۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر کشف و ضبط کردیم و سحرگاه جمعه گذشته نیز ۴۰ کیلوگرم مواد توسط ماموران ما کشف شده است.

فتاحی به برخورد با خودروهای شوتی اشاره و افزود با توجه شعار سال که توسط رهبر انقلاب در حمایت از تولید اعلام شده است با پدیده قاچاق کالا به شدت مبارزه می کنیم و تنها در هفته گذشته ۲۵ فقره خودرو شوتی با محموله آن را توقیف و به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

وی بیان کرد: سامانه ١٩۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت مطالب شهروندان است در چهارماه اول سال رشد خوبی داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر