شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۹۷۷
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: شورای اطلاع رسانی با هدف ساماندهی وضعیت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و ارتقای روند پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، تشکیل «ستاد اطلاع‌ رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور» عامل  هماهنگی و هم‌افزایی در اطلاع‌ رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات است.

مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: در شرایط کنونی اطلاع رسانی دقیق و سریع بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان بوشهر در رابطه با مسائلی که استان با آن روبه رو و مورد سوال و یا ابهام است و برخی اقدام‌هایی که در جامعه رخ می دهد، تصمیم گیری و برای نهادها ساختارسازی می کند.

خورشیدی بیان کرد: براساس دستورالعمل ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور این شورا باید به صورت هفتگی مسائل را پیگیری و گزارش تصمیم‌ها و اقدام‌های استان را به وزارت کشور اعلام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در خصوص اخبار و شایعه های مربوط به مسائل اقتصادی، تامین معیشت، توزیع کالاهای اساسی ونیازهای مقطعی از منظر اطلاع رسانی تصمیم گیری می کند.

فاطمه کرمپور افزود: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سیاستهای اطلاع رسانی استان را به منظور تنویر افکار عمومی مدیریت می کند.

وی بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن به دنبال ایجاد اختلال در نیازهای مردم، ایجاد نارضایتی و تغییر نظام است یکی از هدف‌های این شورا خنثی کردن توطئه ها با اطلاع رسانی به موقع و شفاف است.

کرمپور گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم انسجام در اطلاع رسانی از عملکرد دولت باید مد نظر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر