جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: شهرستان دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان حدود 6 ماه است که فرماندار ندارد و با سرپرستی اداره می شود که قدرت تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز را ندارد....
کد خبر: ۵۹۱۵۱
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان از تاخیر 6 ماهه در تعیین فرماندار شهرستان دشتستان انتقاد کرد و گفت که سرپرست فرمانداری، قدرت تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز را ندارد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه امروز، با اشاره تاخیر در تعیین فرماندار شهرستان دشتستان اظهارداشت: دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان حدود 6 ماه است که فرماندار ندارد و با سرپرست اداره می شود، کسی که در جایگاه سرپرستی فرمانداری است قدرت تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز را ندارد و به همین دلیل در بسیاری از امور شهرستان ما عقب می ماند. 

وی ادامه داد: لذا با توجه به شرایط حساس کنونی و مشکلات عدیده ای که مردم دارند و باید توسط نماینده عالی دولت انجام گیرد، لازم است استاندار محترم هر چه زودتر تکلیف فرمانداری را روشن نمایند.

مصلح افزود: مطلب دیگری که در این خصوص حائز اهمیت است این است که انتخاب فرماندار و سایر مدیران باید بر اساس لیاقت و صلاحیت باشد نه بر اساس وابستگی به اشخاص و باندهای سیاسی.

وی گفت: متاسفانه در بعضی موارد شاهدیم بدون در نظر گرفتن معیارها افرادی را گماشته اند که هیچ گونه صلاحیتی برای آن مسوولیت ها ندارند و تنها به دلیل وابستگی قومی و طائفه ای و اغراض خاص شخصی و باندی به کار گرفته شده اند. اینگونه عزل و نصب های سلیقه ای و فامیلی می تواند مشکلات زیادی را بر نظام تحمیل نماید و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر