جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۱۴
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران مربوط به ۴ استان است گفت: برای اجرای این پروژه ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده و مطالبه پیمانکار ۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، فرزاد رستمی ظهر امروز در بررسی استاندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران با تاکید بر نقش مهم این پروژه اظهار داشت: پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران جاده دسترسی به تاسیسات نفت و گاز مربوط به چهار استان، بوشهر، کهگیلویه‌ و بویراحمد، خوزستان و فارس است.

وی طول این پروژه راهسازی را 65 کیلومتردانست و افزود: هدف از اجرای پروژه گناوه، گوره و گچساران برقراری ارتباط جاده‌ای از طریق راه ایمن و راحت بین سه استان بوشهر، کهگیلویه‌ و بویراحمد و خوزستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهربا بیان اینکه برای این پروژه تاکنون 29 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است تصریح کرد: هم اکنون مطالبات پیمانکار این پروژه 20 میلیارد تومان است.

رستمی، با بیان اینکه این پروژه فعال است تاکید کرد: برای تسریع در اجرای پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران اعتبارات لازم مصوب شده است.

وی با اشاره به اجرای ساخت جاده گناوه به میشان افزود:  برای اجرای این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که دو قطعه این پروژه به طول 36 کیلومتر در استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه پروژه جاده گناوه به میشان سال 1376 عملیات اجرایی آن آغاز شد خاطر نشان کرد: برای بازنگری در این طرح، پروژه جاده گناوه به میشان مدت‌ها تعطیل شد که ضرورت دارد عملیات اجرایی آن تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر