جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۱۹
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: بخشدارسعدآباد گفت: مسوولان بخش تلاش خود را برای رسیدن بخش به جایگاه واقعی در دستور کار قرار بدهند.

به گزارش فکرشهر، محمد مهدی مشایخی در اولین روز از هفته دولت، میزبان جمعی ازمسوولین ادارات و نهادها بود. در این دیدار، بخشدار سعدآباد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، مجموعه مسوولان ادارات را ید واحدی عنوان کرد که با همراهی و کار شبانه روزی می توانند خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش ارتقا دهند و رضایت مندی عمومی را بهبود ببخشند.

وی، در خصوص جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت: خدمت به مردم به عنوان یک وظیفه است و هیچوقت نمی بایست توأم با منت همراه باشد، زیرا که جایگاه مسوولان ناشی از مشارکت مردم در سپردن مسوولیت به مسوولین است.

مشایخی، حذف کاغذ بازی های مرسوم در ادارات و تسهیل خدمات رسانی به مردم را خواستار شد و افزود: تسریع در روند اجرای قانون و حذف کاغذ بازی های زائد برای رضایت مندی مردم بسیار با اهمیت است.

وی، هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح خدمات انجام شده در طول عمر دولت تدبیر و امید عنوان کرد و از مسوولان ادارات خواست که از این هفته علاوه بر پاسداشت اهداف شهیدان رجایی و باهنر، به خدمات اداره متبوعه خود به مردم بپردازند.

بخشدارسعدآباد در تبیین ویژگی های توسعه یک بخش اظهارداشت: از بدو ورودم به بخش سعدآباد، شاهد عدم تحقق جایگاه واقعی بخش با توجه به قدمت، قابلیت، وسعت و فرهنگ آن بوده ام که این خود مستلزم جدیت، اشراف مدیریتی و کار شبانه روزی همه ما به عنوان مسوول است.

وی در ادامه افزود: مسوولی که در خود این شاخصه ها را نمی بیند می بایست داوطلبانه در جایگاه دیگری که قابلیت فردی او را پذیرا باشد، به کار گرفته شود.

به نوشته روابط عمومی بخشداری سعدآباد، محمدمهدی مشایخی به اتفاق جمعی از مسوولین، ضمن حضور در مسیر رژه موتور سواران بسیجی که به منظور گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت، به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی، در آرامگاه شهدای گمنام شهر سعدآباد حضور و ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتنند.

گزارش تصویری اینجا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر