جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۲۲
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با اعتبار 440 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از تسنیم از عسلویه، همزمان با نخستین روز از هفته دولت عصر روز شنبه، 70 پروژه‌ عمرانی در شهرستان عسلویه با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

در این روز پروژه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، برق‌رسانی و عمران شهری و روستایی شهرستان عسلویه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، دیر، کنگان و جم، استاندار و تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه افتتاح شد.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح خط انتقال برق 132 کیلوولت عسلویه اظهار داشت: در این روز مدرسه 8 کلاسه استثتایی روستای بستانو  در زمینی به مساحت یک هزار 158 متر مربع و 25 میلیارد ریال از اعتبار نفت به بهره‌برداری رسید.

عبدالکریم گراوند با اشاره به افتتاح ورودی شهر چاه مبارک عسلویه خاطرنشان کرد: این پروژه در سه فاز با اعتبار 42 میلیارد ریال  مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از افتتاح اینترنت پرسرعت روستای بندو خبر داد و افزود: طرح 3G روستای بندو  با 7 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های عمران روستایی عسلویه گفت: بلوار ورودی روستای زبار به طول یک کیلومتر و  اعتبار 175.5 میلیارد ریال و زمین ورزشی روستای  بساتین در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و 25 میلیارد ریال  افتتاح شد.

گراوند با بیان اینکه در روز طرح‌های دیگر عمرانی در عسلویه افتتاح شد افزود: همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با اعتبار 440 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر