جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۴۸
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین‌خواری دولتی به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در شهر بوشهر خبر داد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر برخورد قاطع با جرایم در ابعاد گوناگون اجتماعی، امنیتی، ترافیکی و انتظامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت مطلوبی برخوردار است که مشارکت مردم در این عرصه ستودنی است.

وی، از کشف زمین خواری میلیاردی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف غیرقانونی 2.5هزار مترمربع از اراضی دولتی در یکی از محله‌های شهر بوشهر کرده و ادعای مالکیت آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی بوشهر قرار گرفت.

سردار واعظی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی و احضار فرد ذکر شده، تحقیقات لازم در این خصوص توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شد افزود: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش اراضی تصرف شده را 125 میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند بیان کرد: متهم پس تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی بوشهر شد.

رئیس پلیس بوشهر با اشاره به این که حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با شدت با آن برخورد می‌کند گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری مردم و همه دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

وی، مبارزه با فساد و جرایم اقتصادی را در اولویت برنامه پلیس دانست و گفت: شناسایی و کشف جرایم اقتصادی در حوزه زمین‌خواری و فرار مالیاتی در استان بوشهر مورد توجه ویژه نیروی انتظامی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر