جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۲۱۷
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: باتوجه به اینکه شهرستان دیلم به عنوان میزبان رقابت های هندبال نوجوانان منطقه ۸ کشور انتخاب شده، آمادگی لازم را برگزاری این رویداد ورزشی وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری  دیلم روز شنبه در نشست هماهنگی میزبانی این رقابت ها گفت : برای ارتقا و توسعه سطح ورزش شهرستان همه دستگاه های اجرایی باید همکاری کنند.

محمد طاهری افزود: باتوجه به اینکه رقابت های  منطقه ۸ کشوری هندبال رده نوجوان به میزبانی شهرستان دیلم از۳ الی ۷ مهر سال جاری در سالن  ورزشی شهدای خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید بهشتی  به یادبود ورزشکار فقید شهرستانسیدسینا مهدوی  برگزار خواهد شد، همه نهادها و دستگاههای اجرایی موطف به همکاری همه جانبه هستند.

وی اظهارداشت: تشکیل کارگروه ساماندهی امور جوانان با محوریت میزبانی برگزاری این رقابت ها بصورت منظم انجام و تامین نظم و امنیت ، همکاری و پشتیبانی در بحث پوشش هزینه ها ، اسکان و پوشش رسانه ای و پزشکی مدنظر دستگاههای مربوطه قرار گیرد.

طاهری گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بنا به وظیفه و در راستای شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی اقدام های مناسبی در توسعه سرانه ورزشی این شهرستان انجام شده که  احداث چمن های مصنوعی ، خوابگاه ورزشکاران ،خانه کشتی ،سالن بانوان، روشنایی استادیوم ،تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شهید ناطق زاده و عامری و خرید تشک کشتی بخشی از آنان است.

وی  یادآورشد: باتوجه به اینکه  شهرستان دیلم در رشته های ورزشی دارای ظرفیت و قابلیت بالا و چندین ورزشکار در لیگ های کشوری دارد  از خیرین و تمامی ورزش دوستان انتظار داریم برای ارتقای سطح  ورزش کمک و همیاری بیشتری داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم افزود: ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های کشوری سفیران ارزشمندی برای شهرستان بشمار می آیند و امیدواریم با حضور قوی خود در این رویداد ورزشی به مراحل بعدی راه یابند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای ۳۷ هیات فعال ورزشی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر