شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۳۱۲
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: مبلغان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان افزون بر بررسی ابعاد مختلف قیام عاشورا ،عوامل تحکیم بنیان خانواده را نیز برای مردم تبیین کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در بازدید از مساجد و حسینیه های شهر بوشهر افزود:مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقشی پررنگ دارند.

وی بیان کرد: در این زمینه از مبلغان انتظار می رود از ظرفیت مجالس ماه‌های محرم و صفر برای تبیین عوامل تحکیم بخش بنیان خانواده استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآورشد: در ایام ماه های محرم و صفر ۱۲۰۰هیات مذهبی و ۸۰۰ مبلغ، واعظ و خطیب در شبکه تبلیغی این استان فعالیت میکنند.

سروستانی تصریح کرد: در این شبکه وظیفه سنگینی در بحث شناساندن معروف‌ها و مبارزه با منکرات داریم و باید در ارتباط موثر با مردم راه‌های مقابله با منکرات را معرفی کنیم.

وی افزود: مجالس ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای بیان معروف ها و منکرها به مردم است.

سروستانی گفت: مبلغان همچنین از هر فرصتی به‌ویژه ماه‌های محرم و صفر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه فرهنگ‌سازی در خصوص جلوگیری از مصرف مواد مخدر فعالیت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر