شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۶۰۳
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: بیش از هزار دانش‌آموز خارگی آماده سال تحصیلی جدید می‌شوند و ازاین‌رو آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی را داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دولت در بخش ویژه خارگ خواهان یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق در حوزه آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: در حوزه ارتقا سطح علمی و عملی دانش آموزان خارگی با توجه به حضور در محیط پیرامونی صنایع دست بالا باید برنامه‌ریزی خاصی صورت پذیرد و نیروی انسانی کارآمد در آموزش و پرورش تربیت می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امسال شورای آموزش و پرورش خارگ با رویکردی متفاوت و با استفاده از امکانات خود به کمک آموزش و پرورش می‌آید تا این سرمایه انسانی درست تعلیم و تربیت شود.

رضایی با به این اینکه برگزاری مسابقات دانش‌آموزی بین مدارس به عنوان یک برنامه شاخص برای ایجاد محیط شاد در بین مدارس خارگ باید در نظر گرفته شود افزود: توسعه ورزش مدارس موجب ارتقای سطح کیفی سلامت در جامعه می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ گفت: جزیره خارگ با وسعت کم جغرافیایی یکی از مراکز پرظرفیت کشور است و در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارای قهرمانان ملی و بین‌المللی است، از این موضوع نباید غافل ماند و از این ظرفیت در حوزه دانش‌آموزی باید استفاده حداکثری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر