جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۰۰
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت نقش خیرین در عرصه‌های مختلف، گفت: ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای سطح امنیت در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست طرح توسعه مشارکت مردم در نظم و امنیت اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی در استان بوشهر شاهد امنیت مطلوب و پایداری هستیم.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در تامین امنیت، اضافه کرد: موفقیت نیروی انتظامی استان بوشهر در هشت شاخص در سطح کشور بیانگر تلاش و مجاهدت فرماندهان و نیروهای نیروی انتظامی در استان است.

استاندار بوشهر به نقش مهم مردم در عرصه امنیت اشاره کرد و ادامه داد: به منظور افزایش ضریب امنیتی و ارتقای توان نیروی انتظامی باید از ظرفیت مردمی به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت مردم در عرصه امنیت خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران همانند هشت سال دفاع مقدس امنیت، مردم پایه و مردم محور است.

گراوند با تاکید بر بهره‌گیری مناسب از ظرفیت خیران امنیت‌ساز در جامعه و استفاده از موقوفات در عرصه امنیت بیان کرد: ظرفیت وقف باید در عرصه امنیت نیز به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موفق‌ترین دستگاه‌ اجرایی دولتی در واگذاری امور به مردم است افزود: شاهد نقش‌آفرینی خیران بوشهری در عرصه‌های مختلف هستیم و در عرصه امنیت نیز باید از این ظرفیت استفاده شود.

استاندار بوشهر یکی از مهمترین نیازهای جامعه را امنیت پایدار دانست و افزود: همکاری ۱۷۲ نفر خیر در امر امنیت در استان بوشهر نشانه وجود زمینه همکاری مردم در این عرصه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر