شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۱۳
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: تامین زیر ساخت های لازم برای ماندگاری پزشکان متخصص در همه نقاط استان بوشهر در دست اجراست و با تکمیل آنها کمبودها برطرف در این زمینه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر روز سه شنبه در نشست معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت درمان شهرستان دشتی گفت: از مهمترین اقدامات در دست اجرا توسعه زیر ساخت های این استان از جمله پانسیون پزشکان متخصص در شهرستان های دارای بیمارستاناست که بیشتر این پانسیون ها تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

جعفر زارعی زاده  افزود: با تامین امکانات و توسعه زیر ساخت های لازم  زمینه ماندگاری پزشکان متخصص در همه نقاط این استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی ساختمان نوساز کلینک تخصصی بیمارستان زینبیه خورموج مشکل تامین و جذب پزشکان متخصص در این بیمارستان برطرف شده است.

زارعی زاده  به مشکل کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان اشاره کرد و افزود: باوجود کمبود نیروی انسانی، خدمات رسانی به بیماران در این بیمارستان‌ها بخوبی در حال انجام است و سعی شده این مشکل خللی  در روند خدمات رسانی به مردم ایجاد نکند.

معاون  بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چند سال گذشته در زمنیه توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانیشهرستان دشتی اقدامات خوبی صورت گرفته و همه مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی در این شهرستان نوسازی شده است.

عبدالحمید خواجه ئیان افزود: در زمان حاضر مشکل پزشک عمومی در تمامی نقاط شهرستان برطرف شده و همه مراکز درمانی و پایگاهای سلامت شهرستان دشتی دارای پزشک عمومی هستند و بزودی مشکل دندانپزشک این مراکز نیز برطرف خواهد شد.

در این نشست پرویز احمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی معرفی  و از خدمات هفت ساله اصغر بحرانی رئیس سابق این شبکه قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر