شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۸۱
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: آموزش حقوق شهروندی با استفاده از رسانه‌های جمعی صدا وسیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، نشریه‌ها و درگاه‌های الکترونیکی باید انجام شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرماندار تنگستان روز پنجشنبه در نشست ستاد صیانت و حقوق شهروندی این شهرستان گفت: رسیدگی به حقوق شهروندان از وظایف حاکمیت در مقابل مردم است و یکی از راه‌های حفظ و صیانت از حقوق شهروندی آشنا کردن افراد با حقوق شهروندی از طریق ارائه آموزش‌های لازم است.

عبدالحسن رفیعی‌پور اضافه کرد: جلوگیری از بروز فساد اداری و تضییع حقوق افراد در دستگاه‌های اجرایی، نظارت عمومی بر عملکرد دستگاه و انجام فعالیت‌ها در زمینه تکریم ارباب رجوع، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی از وظایف مسئولان است.

وی بیان کرد: تدوین منشور حقوق شهروندی برای احترام و خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و شهروندان از کارهای مهم و ماندگار دولت تدبیر و امید است.

رفیعی‌پور افزود: دربحث حقوق شهروندی و برخورد مناسب با ارباب رجوع ممکن است درخواست ارباب رجوع غیرقانونی باشد اما با روی گشاده و  اخلاق خوب زمینه رضایت‌مندی آنها فراهم شود.

وی بیان کرد: تلاش شود با ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق سامانه‌های الکترونیکی، زمینه کاهش حضور ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی را ایجاد کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر