شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۰۹
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: ۸۵ درصد مصوبات ارسالی شوراها به هیئت‌های تطبیق مستقر در فرمانداری‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در شهرها بر عهده دارند و دفتر امور شهری و شوراها، همواره در راستای ارتقای سطح فعالیت شوراها اهتمام جدی دارد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراها در راستای افزایش سطح کیفی فعالیت شوراها به صورت مستمر انجام شده و نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

بردستانی عملکرد شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در شش ماه نخست امسال ۴۱۸ جلسه در شوراهای شهرهای استان بوشهر برگزار شده و هزار و ۵۲۱ مصوبه واصل شده است.

بردستانی تصریح کرد:  مجموع مصوبات واصل شده، تعداد مصوبات تایید شده توسط هیات‌های تطبیق هزار و ۲۹۳ مصوبه بوده است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: ۸۵ درصد مصوبات ارسالی شوراها به هیئت‌های تطبیق مستقر در فرمانداری‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

بردستانی بیان کرد: بر اساس آمار موجود، در سال ۹۷ از مجموع مصوبات ارسالی شوراها به هیات تطبیق ۸۱ درصد تایید شده بود که طی ۶ ماهه اول سال جاری به ۸۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ شهر استان دارای شورای اسلامی شهر هستند خاطر نشان کرد: برای اعتلای شهرها و کیفیت بخشی به خدمات‌رسانی در این شهرها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 بردستانی ابراز داشت: سرکشی به شهرهای مختلف و شناخت مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اولویت اساسی ماست و برای جلب رضایت خاطر شهروندان تمام توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر