جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۱۰۶
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲.۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۹.۴ تن بود ۲۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ حیدر سوسنی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه سوداگران مرگ مسیر حمل مواد مخدر را از خشکی به دریا تغییر داده‌اند افزود: از ۱۲.۱ تن مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر ۹۰ درصد آن به میزان ۱۱ تن در مسیر دریا و سواحل استان بوشهر کشف شده است.

وی ادامه داد: از کل مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر ۴.۵ تن مواد مخدر در حوزه نیروی انتظامی بوده و بیش از ۷.۶ تن نیز با تلاش دریابانی، اداره کل اطلاعات، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق (ع) و دیگر  دستگاه‌ها کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک‌هزار ۶۵۷ نفر از قاچاقچیان و عرضه کنندگان مواد مخدر در نیمه نخست امسال اضافه کرد: طی این مدت ۲۳ باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده است.

وی از افزایش کشف مواد پیش‌ساز مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۲۵۰ لیتر مواد پیش‌ساز مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ سوسنی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محله‌های آلوده و دستگیری معتادان در استان بوشهر افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۹ طرح پاکسازی در محله‌های آلوده اجرا شده و ۱۵۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و توقیف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر