جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۰۱
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این سازمان با همکاری دو بانک و بخش خصوصی، ساختار جدیدی برای تأمین مالی طراحی و اجرا کرده که هم تأمین‌کنندگان مواد اولیه و تولیدکنندگان و هم توزیع‌کنندگان و صادرکنندگان این بخش از ظرفیت آن استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی اصغر مصاحب پس از افتتاح یک شرکت آزمایشی همکار استاندارد در بوشهر به خبرنگاران گفت: تاکنون تأمین مالیِ دوونیم برابر نیاز‌های واحد‌های کوچک را برطرف کرده‌ایم؛ این تأمین در دنیا چهار برابر است که ما هم تلاش می‌کنیم به این میزان برسیم.

وی درباره آمار واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در کشور هم گفت: بیش از ۸۰ هزار واحد صنایع کوچک و متوسط در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی در کشور فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۴۳ هزار واحد در داخل شهرک‌های صنعتی استقرار دارند.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: در چهار حوزه‌ی توسعه صنعتی و فناوری، توسعه بازار، کارآفرینی بنگاه‌ها و تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط را حمایت نرم‌افزاری می‌کنیم.

راه‌اندازی کلینیک مشاوره‌ای، حمایت از رویداد‌های نوآورانه و نوپا، حمایت از آزمایش‌های توسعه‌ای، حمایت از کنسرسیوم‌های صادراتی از دیگر حمایت‌هایی بود که گفته شد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد‌های کوچک در کشور انجام می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر