سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
به گزارش «فکرشهر»، در سال های گذشته، به همین مناسبت، برنامه هایی جسته و گریخته برگزار شده بود، برنامه هایی که شاید ربط چندانی به این عنوان نداشت یا مسوولین برگزاری نتوانسته بودند ارتباط واقعی را ایجاد کنند و شاید علت آن، بی برنامه گی هایی بود که امروز نیز شاهدش هستیم؛ مانند برگزاری جلسه روز برازجان بدون حضور و حتی اطلاع کمیسیون فرهنگی شورای این شهر...
کد خبر: ۶۲۲۵۶
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: مهرماه 1394 و در شورای چهارم شهر برازجان بود که سرانجام، از میان ده ها گزینه، 12 اسفندماه (12/12) به عنوان روز برازجان انتخاب و در نهایت تصویب شد؛ انتخابی که هر چند مخالفانی نیز داشت اما سرانجام در ذهن مردم به عنوان روز برازجان ثبت شد؛ روزی که به مناسبت «آغاز موسم گرده افشانی درخت نخل» پیشنهاد و انتخاب شده بود.

به گزارش «فکرشهر»، در سال های گذشته، به همین مناسبت، برنامه هایی جسته و گریخته برگزار شده بود، برنامه هایی که شاید ربط چندانی به این عنوان نداشت یا مسوولین برگزاری نتوانسته بودند ارتباط واقعی را ایجاد کنند و شاید علت آن، بی برنامه گی هایی بود که امروز نیز شاهدش هستیم؛ مانند برگزاری جلسه روز برازجان بدون حضور و حتی اطلاع کمیسیون فرهنگی شورای این شهر.

طبق اخبار رسیده به «فکرشهر»، امروز ـ 25 مهرماه 1398 ـ جلسه ای برای هماهنگی برنامه های روز برازجان در فرمانداری برگزار شده که هرچند سرپرست فرمانداری دشتستان و شهردار برازجان هم حضور داشته اند، اما هیچ یک از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان که متولی اصلی برنامه ریزی و تخصیص بودجه برای این برنامه هستند، نه دعوت شده اند، نه حضور داشته اند و نه حتی اطلاع؛ موضوعی که رییس کمیسیون نیز در گفت و گو با «فکرشهر» آن را تایید کرد.

هادی دشتی گفت که «هیچ گونه تماسی با ما در این خصوص گرفته نشده» و افزود: این اقدام، توهینی آشكار به ما بود و اگر قرار به برگزاری جلسه در خصوص روز برازجان باشد، مكان آن جلسه شورای اسلامی است نه فرمانداری؛ چرا كه اقدامات و بودجه بندی با تصویب شورای اسلامی شهر برازجان انجام می گیرید. 

وی ادامه داد: اعتقاد داریم اگر قرار به تشکیل جلسه ای در این خصوص باشد، شورا مکان مورد نظر و سمن ها و رسانه ها باید رکن اصلی این جلسه باشند، چرا که این برنامه بدون آنها هیچ ارزشی نخواهد داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان اضافه کرد: حال كه دوستان می خواهند بدون شورا پیش بروند و دهان كجی كنند، ما نیز خودمان را كنار خواهیم كشید.

به گزارش «فکرشهر»، هر چند مشخص نیست ترکیب اعضای این نشست، با هماهنگی سرپرست فرمانداری دشتستان بوده یا برخی از آشنایی کم «فتح اله نوروزی» از وضعیت شهرداری، شورا و شهر برازجان سواستفاده کرده اند تا چنین جلسه ای بدون حضور متولیان برگزار شود، اما آن چه مشخص است، سرانجام تلخ روندی است که در پیش گرفته شده؛ روندی که نه تنها به سود برازجان نیست، بلکه برخی اختلاف های موجود را هم بیشتر دامن خواهد زد.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
عجب حکایتیه... معلومه پای چه کسی در میان است
A
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
اگر شما دلسوز شهرید، بجای علنی کردن چنین موضوعی، بشکل درون سیستمی و آبرومندامه با مشورت گرفتن از بزرگان، مسئله رو حل می کردید.
حسین
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴
برادر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی سال گذشته متولی اصلی این مراسم بود این احتمال هست حالا که این خانم محترمه کمیسیون را از دست داده نذاشته هیچکدام از اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در جلسه باشند.
شهروند
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
با سلام

اولین ویڑگی یک جشن یا مراسم بزرگداشت ایجاد یک فضای هم دلی و همگرایی در یک شهر به همراه انتقال نشاط اجتماعی هست

 

حال یک سوال 

در گزارش فرمودید متولیان فرهنگ در جلسات حضور نداشتند.؟!!

عکس این جلسه را که دیدم در کنار بقیه مسولین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به همراه ریاست فرهنگ و ارشاد و چند مسؤل فرهنگی هم در جلسه حضور داشتند!!

آیا این مسولین نمی دانستند که چرا کمیسیون فرهنگی در جلسه حضور ندارد !!

اگر تمایلی به کار کردن نداریم 

حداقل بزاریم بقیه کار کنند

عکس ها را که دیدم کمتر برازجانی در این جلسه حضور داشت که این خود یک ضعف هست که امیدواریم مرتفع شود 
ناشناس
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
شهر بی صاحب همینه.

 
حسین
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
یه جوری میگی این خانم نذاشته انگار رئیس جلسه ی خانم بوده!

رئیس جلساتی که توی فرمانداری برگزار میشه، فرماندار هست.

بنابراین اگه قصوری سر زده باشه، از فرماندار هست.
برازجانی
|
-
|
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
تصاویر جلسه منتشر شده، جمع کاملی از مسئولین فرماندار . شهردار . معاون فرهنگی . امام جمعه . رئیس شورا . عضو شورا . فرمانده سپاه . فعالین فرهنگی . رسانه . هنرمندان و... دیگه کی می خواد باشه، خوبه که. لحن و عمق متن شما از روی خیر خواهی نیست برادر، همراه شو عزیز...
انصاری
|
-
|
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲
طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهربرازجان که امام جمعه ریاست آنرا برعهده دارد و جلساتی که تا الان برگزار شده با پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی شهربرازجان بوده، قرار است این جلسات بطور مستمر و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه یابد
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
اگر سرچ بفرمایید، جلسه سوم نشست همفکری و تصمیم گیری راجع به این نکوداشت، در شهریور بوده یعنی دو جلسه هم قبل از شهریور برگزار شده، در زمان مسول کمیسیون فرهنگی قبلی همه چیز استارت خورده، همانطور که در اخبار آمده این جلسه چهارم بوده.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر