سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
کد خبر: ۶۲۲۶۰
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: دیدار استقلال و فجر سپاسی در وقت‌های اضافه بازی با سه گل به سود شاگردان استراماچونی تمام شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال از ساعت ۱۶:۵۰ میزبان فجرسپاسی بود که این دیدار در وقت‌های اضافه با سه گل به نفع استقلالی‌ها تمام شد و این تیم مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

وریا غفوری در دقیقه ۱۱۲، سجاد آقایی در دقیقه ۱۱۸ و داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۱۹ برای استقلالی گلزنی زدند.

نیمه نخست

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد تا در دقایق نخست برتری خودش را بر حریفش دیکته کند. در دقیقه هشتم، مهدی قائدی از گوشه محوطه شش قدم شوت زد که توپ با برخورد به مدافعان حریف راه به دروازه نیافت و تبدیل به کرنر شد.

در دقیقه یازده، مهدی قائدی با پاس بسیار خوب، فرشید اسماعیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن از فاصله بسیار نزدیک با واکنش خوبی جلالی‌ راد همراه شد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۱۳، محمد دانشگر که در خط حمله تیمش حضور داشت، از فاصله حدودا ۳۰ متری شوت زد که دروازه‌بان فجرسپاسی با واکنش مناسبی توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر در یک رفت و برگشت، در گوشه محوطه هجده قدم، به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه ناگهانی این بازیکن از کنار دیرک دروازه فجرسپاسی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۹، محمد امینی از خط دفاعی استقلال عبور کرد و با حسینی تک به تک شد اما ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۳۰، روی اشتباه خط دفاعی فجرسپاسی، موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم خلق شد که قبل از رسیدن قائدی به توپ، جلالی‌راد این موقعیت را دفع کرد. یک دقیقه بعد بازیکن فجرسپاسی با شوت از راه دور دروازه استقلال را تهدید کرد که توپ راه به دروازه نیافت.

در دقیقه ۳۷، استقلالی‌ها در یک کار تیمی دروازه فجرسپاسی را تهدید کرد که ضربه سر محمد دانشگر از بالای دروازه فجر سپاسی به بیرون رفت. چند دقیقه بعد فرشید اسماعیلی با یک ضربه فنی تلاش کرد دروازه رقیب را در دقیقه ۴۰ باز کند ولی توپ او راهی اوت شد.

وریا غفوری در دقیقه ۴۵ رو به دروازه فجرسپاسی شوت زد که توپ با تکل به موقع از سوی مدافعان این تیم شیرازی دفع شد و در یک رفت و برگشت از دست رفت.

نیمه دوم

همانند نیمه نخست، استقلال هجومی‌تر از رقیبش بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ آرش رضاوند در دهانه محوطه هجده قدم با تکل بازیکن فجرساسی سرنگون شد که داور اعلام ضربه ایستگاهی کرد. مهدی قائدی پشت این ضربه قرار گرفت و توپ را به تور کنار دروازه کوبید.

در دقیقه ۶۷، ارسال وریا غفوری به روزی دروازه، در موقعیت خوبی به داریوش شجاعیان رسید اما ضربه او از چند قدمی دروازه با واکنش خوبی از سوی جلالی‌راد همراه بود. توپ در بازگشت با شوت زکی‌پور و ضربه پشت پای فرشید اسماعیلی به دیرک برخورد کرد تا دو موقعیت خطرناک استقلالی‌ها از دست برود.

در دقیقه ۷۸، استقلال برای سومین بار دیرک دروازه فجرسپاسی را به لرزه درآورد. سانتر میلاد زکی‌پور با ضربه داریوش شجاعیان به دیرک دروازه رقیب خورد و گل نشد.

در دقیقه ۸۱، مجددا جلالی راد دروازه تیمش را حفظ  کرد. شوت مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه توسط این دروازه‌بان دفع شد. شوت مسعود ریگی نیز در دقیقه ۸۴ را دروازه‌بان فجرسپاسی در آغوش گرفت.

وقت اضافه اول

در دقیقه ۹۴، شوت مرتضی تبریزی در مقابل محوطه هجده قم به بازیکن فجرسپاسی برخورد کرد و دفع شد. در این صحنه استقلالی‌ها اصرار بر انجام خطای هند و پنالتی از سوی مدافع فجرسپاسی داشتند که پیام حیدری بعد از مشورت با همکارانش، دستور به ادامه بازی داد.

وقت اضافه دوم

گل: در دقیقه ۱۱۲، استقلال توانست دروازه فجرسپاسی از روی ضربه ایستگاهی با شوت وریا غفوری باز کند.

گل: دومین گل آبی‌ها را سجاد آقایی، تعویض طلایی استراماچونی در دقیقه ۱۱۸ به ثمر رساند تا برای دومین بار متوالی در جام حذفی و وقت‌های اضافه گلزنی کند. مرتضی تبریزی به سمت دروازه جلالی‌راد شوت زد که توپ در بازگشت با ضربه آقایی به گل تبدیل شد.

گل: سومین گل استقلال در دقیقه ۱۱۹ وارد دروازه فجرسپاسی شد. بعد از ضربه سجاد آقایی و دفع دروازه‌بان فجرسپاسی، داریوش شجاعیان سومین گل را وارد دروازه تیم سابقش کرد.

این دیدار در نهایت سه بر صفر به سود استقلال تمام شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی (کارت زرد)، مهدی قائدی (مرتضی تبریزی ۸۵)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ (میلاد زکی‌پور ۶۰)، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند (سجاد آقایی ۶۱).

ترکیب فجر سپاسی: سعید جلالی راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیر شبانی، محمدحسین کریم زاده، میلاد غریبی (کارت زرد)، بابامحمدی، ایوب کلانتری (بهرام احمدی ۷۹)، میلاد احمدی (بهروز هوشمند ۹۰)، اکبر بختیاری و اسماعیل بابایی.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر