سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۷۲
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: این استان به دلیل قرارگیری در پهنه نیلگون خلیج فارس و داشتن ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی زمینه مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری دارد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری جمهوری اسلامی، محمد حسین ارسطو زاده روز پنجشنبه در جمع فعالان بخش گردشگری افزود: تنوع ساحل‌های مختلف مرجانی، ماسه ای، جنگلی و صخره‌ایی می‌‍تواند برای گردشگر فرصت‌های انتخاب متعددی برای حضور و بهره مندی از طبیعت را فراهم کند.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در اغلب شهرها و روستاهای ساحلی استان بوشهر برای اسکان مسافران فراهم شده که اغلب روستاهای نوار ساحلی استان زیر پوشش پروژه بوشهر توریسم تا حدودی توانسته اند استانداردهای مورد نظر را رعایت و زیر ساخت‌ها را توسعه دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تورهای دریایی با لنج‌های صیادی، قایق‌های ماهیگیری و کشتی‌های تفریحی را از دیگر ظرفیت‌های دریایی این استان در بخش گردشگری عنوان کرد.

ارسطو زاده گفت: سال گذشته با حمایت از تولید ملی نخستین کشتی گردشگری ساخت ایران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، دارای ۲ سالن و یک کافی شاپ بر روی عرشه به آب انداخته شد و هم اکنون در بخش گردشگری فعالیت می‌کند که نوید بخش روزهای خوبی  برای توسعه صنعت گردشگری دریایی است .

وی از افتتاح و به آب‌اندازی کشتی گردشگری دیگری که آن هم ساخت ایران است خبر داد و گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشماری در این صنعت نوپا و آن هم در بخش دریایی است که با سرمایه گذاری در این راستا می‌توان شاهد اتفاق‌های خوب اقتصادی در این استان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر