جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۳۵۹
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با اشاره به نزدیک شدن به زمان وقوع بادهای موسمی، گفت: تیم‌های مدیریت بحران باید آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی صبح یکشنبه در نشست مدیریت بحران جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ از لحاظ جغرافیایی و اقتصادی یکی از مراکز مهم و حیاتی کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بادهای موسمی در جزیره خارگ، تیم های مدیریت بحران در شرکت و سازمان‌های مختلف باید آمادگی کامل برای مقابله با بحران های احتمالی را داشته باشند.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: در خصوص ارزاق روزانه اهالی شریف خارگ دستوراتی صادر شده است و مقرر شده بازار به صورت روزانه مورد رصد قرار گیرد.

و با بیان اینکه اولویت مقابله با بحران در شرایط فعلی اهالی شریف خارگ هستند، افزود: در ارتباط با حوضچه صیادی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته توسط اداره بندر و دریانوردی خارگ صورت گرفت ولی صیادان از دریاروی در زمان هایی که اخطاریه هواشناسی اعلام شده به صورت جدی خودداری کنند.

رضایی گفت: با عنایت به فرایندهای کلان تعریف شده در حوزه وزارت نفت در ارتباط با مقابله با بحران های مختلف، خوشبختانه شرکت های نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره از آمادگی بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: طی روز های گذشته آمادگی این نیروها توسط پدافند غیرعامل کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و نمره خیلی خوب به این شرکت‌ها داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر