جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامي استان گفت: در يك عمليات هوشمندانه پليسي 310 كيلوگرم ترياك در منزلي مسكوني در مركز شهر برازجان كشف و دو نفر متهم دستگير شدند...
کد خبر: ۶۲۴۸۵
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان گفت: در يك عمليات هوشمندانه پليسي 310 كيلوگرم ترياك در منزلي مسكوني در مركز شهر برازجان كشف و دو نفر متهم دستگير شدند. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خليل واعظي در شرح جزييات بيشتري از اين عمليات گفت: به دنبال پايش سطح حوزه استحفاظي در شهرستان دشتستان، پليس از انتقال يك محموله بزرگ مواد مخدر به شهر مطلع شد.

وي افزود: پس از اطمينان از دپوي اين مواد مخدر طي ساعات گذشته در يك منزل مسكوني در مركز شهر برازجان تيم هاي عملياتي پليس شهرستان با دريافت دستورات ابلاغي پس از شناسايي كامل و دقيق محل دپو به آنجا اعزام شدند.

به گفته سردار واعظي ظهر امروز( 30مهرماه) در يك عمليات هوشمندانه منزل مورد نظر در محاصره پليس قرار گرفت و در بازرسي از آن 310 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به صورت بسته هاي 10كيلويي جاسازي و مخفي شده بود كشف شد.

اين مقام ارشد پليس بيان كرد: در اين عمليات دو نفر متهم  در منزل  بدون توجه به دستور ايست اقدام به فرار كردند كه با تعقيب و تيراندازي پليس هر دو نفر دستگير شدند.

وي با بيان اينكه در اين عمليات  يك دستگاه خودرو توقيف و يك قبضه سلاح ساچمه اي كشف شده است اظهار داشت: هر دو متهم دستگير شده غير بومي و ساكن يكي از استان هاي همجوار مي باشند كه شب گذشته اين محموله را وارد برازجان كرده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر