جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۰۴۷
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر گفت: اجرای برنامه های آموزشی و رزمایش پدفند غیر عامل در بین نوجوانان و جوانان نقش مهمی در پیشگیری از خسارات و ایمنی بخشیدن به مناطق حساس استان خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد روز  شنبه در آئین رزمایش واکنش سریع واکسیناسیون طیور بومی دشتی افزود: شهرستان دشتی از قطب های اصلی دامداری  و کشاورزی استان بوشهر است و اجرای این مانور تاثیر بسزایی در پشیگیری از بیماری طیور بومی و محلی  وخسارت احتمالی در شهرستان دارد.

وی افزود: یکی  از برنامه مهم امسال توسعه فعالیت های آموزشی در زمینه  پدافند غیرعامل است  که  تاکنون در شهرستانهای بوشهر ، جم و دشتی  این برنامه های آموزشی برگزار شده و به زودی  در تمامی شهرستان‌های استان این مهم برگزار خواهد شد.

اعتماد اضافه کرد: امروز همزمان زنگ پدافند غیرعامل در  تمامی مراسم صبحگاهی در  مدارس استان برگزار شد و زمینه آشنایی دانش آموزان با موضوع پدافند غیر عامل فراهم شد.

فرماندار دشتی نیز گفت: باید به پدافند غیر عامل توجه ویژه داشته باشیم تا خسارات و تهدیدات احتمالی به حداقل  برسد.

عبدالله نادری افزود: در هفته پدافند غیر عامل بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و رزمایش در مدارس ، ادارات و روستاهای دشتی برگزار میشود.

وی به ۱۳ آبان  روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و افزود: برای  ایجاد روحیه وحدت بین مردم و مسئولان برای مقابله عملی با امریکا و توطئه های استکبار جهانی  امسال راهپیمایی روز ۱۳ آبان در تمام نقاط شهرستان با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

وی خواستار حضور پر شور همه اقشار به ویژه دانش آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرها و روستاهای دشتی شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر