شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۴۷
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از اجرای ویژه‌ برنامه‎هایی با حضور نویسندگان کشوری همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در بوشهر خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، احمد بارگاهی در نشست هماهنگی هفته کتاب و کتابخوانی گفت: «کتاب» کهن‌ترین میراث فرهنگی بشر است که نقش بسیار پررنگی در دانایی‌افزایی و سرنوشت انسان ایفا می‌کند. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اساسی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برعهده دارد، بحث فرهنگ‌سازی است که مهم‌ترین و کارامدترین ابزار فرهنگ‌ساز هم «کتاب» است، افزود: از این‌رو، سازمان افزون بر برنامه‌های حمایتگرانه‌ای که در طول سال از حوزه کتاب و نویسندگان بومی دارد، هر ساله نیز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ویژه‌برنامه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مدرسه تاریخی سعادت از 25 تا 30 آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن تشریح این ویژه‌برنامه‌ها گفت: نشست تخصصی «کتابخوانی و رشد فرهنگی» با حضور آسیه نظام‌شهیدی (نویسنده مطرح کشوری و برنده جوایز هوشنگ گلشیری و هفت اقلیم)، نشست تخصصی «کتاب و گفت‌وگوی ملت‌ها» با حضور ارسلان فصیحی (مترجم ملت عشق)، کاروان شادی کتاب و کودک، ایستگاه نقاشی کتاب، ایستگاه تبادل کتاب، ایستگاه اهدای کتاب و ... از جمله برنامه‌هایی است که در بوشهر اجرا خواهد شد. 

یادآوری می‌شود، هفته کتاب و کتابخوانی امسال با شعار «حال خوش خواندن» در سراسر کشور همراه با ویژ‌ه‌برنامه‌هایی با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر